Jeg syntes at din side er rigtig pæn, og passer godt til dit firma.
Jeg har lige et par ændringer som jeg syntes du skal implementere:
1. Gør dine links mere søgemaskinevenlige. Indstillinger --> Permanente Links --> Egen struktur --> og vælg så en der passer dig, f.eks /%postname%
2. Fjern Wordpress version i headeren (Åben Editoren --> Functions.php og indsæt dette: remove_action( 'wp_head', 'wp_generator' ); i bunden lige inden ?>
Jeg syntes at din side er rigtig pæn, og passer godt til dit firma.
Jeg har lige et par ændringer som jeg syntes du skal implementere:
1. Gør dine links mere søgemaskinevenlige. Indstillinger --> Permanente Links --> Egen struktur --> og vælg så en der passer dig, f.eks /%postname%
2. Fjern Wordpress version i headeren (Åben Editoren --> Functions.php og indsæt dette: remove_action( 'wp_head', 'wp_generator' ); i bunden lige inden ?>
3. Ændre theme sprog til Dansk.
God weekend.
Hilsen Michael
Hvad gør /%postname% ?
Er ikke sååå meget inde i php...
Forstår ikke med wordpress i headeren, burde da have mit eget banner, men det er måske ikke det du mener?
Mit theme sprog tror jeg er dansk, selv jeg har måttet gå ind i en masse filer og oversætte fra engelsk....
Siden bliver bare bedre for hver gang tillykke med det .
Titlen udnyt alle 64 tegn der vises på google giver flere kliks til hjemmesiden , jeg mener denne her <title>Søderberg-indretning - din boligstylist mm. </title>
vidste du har CVR nummer ville jeg ligge det nederste på siden på alle undersider ,evt. lig dit telefonnummer der nederste på siden vidste du vil oplyse det på siden .
Jeg ville ligge mit CVR nummer på kontaktsiden og mit telefonnummer
Ellers er det bare en flot hjemmesiden der er lavet nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows