Hej Dennis. Tillykke med din nye "stilling" som iværksætter :-) Jeg vil gerne byde ind på opgaven med Sitemagic CMS, som er en fantastisk platform, til at styre indhold på hjemmesider. Det er let at arbejde med, og så er prisen til at overkomme - 0 kroner. Hvis du vil slippe for lidt reklame i hjemmesidens titel, så er prisen svimlende 99,- (engangsbeløb) Du kan prøve vores online-demo her, inden du beslutter dig. Du nævner, at du allerede har et webdesign, så jeg vil gætte på, at det kan tilpasset til Sitemagic CMS på et par timer. Kunne du ikke gøre dit webdesign tilgængeligt på nettet, så vi kan se det? Alternativt må du gerne sende det til jimmy[X]sitemagic.dk (erstat [X] med @), så giver jeg gerne et bud på hvad der ligger i opgaven, og anbefaler dig en af vores partnere, som kan tilpasse det for dig. Det vil ikke komme til at koste dig alverden. Jeg ser frem til at høre fra dig :-) |
Hej Dennis,
Jeg kan sagtens hjælpe dig med en hjemmeside. Vi har eget CMS og lige nu kører vi kampagne på alle der indvilger i at stå som reference på vores nye hjemmeside, som snart kommer på.
Lad mig høre fra dig på kim@b-web.dk eller giv mig et kald på 6060 2066. Vi bor i Bramming (ved Esbjerg)