Hej Er der nogen Aminoer der har en ongoing business i USA og som ønsker at udvide den ved planlægning af samarbejde henover de næste 6 måneder med fokus på bredere repræsentation fra august og fremad? Der er tale om et produkt der skal sælges fortrinsvis via Amazon.com og kan gøres enten ved at Amazon foretager alt og partnere "blot" står for at modtage penge for salget. Der er ligeledes tale om et produkt som får mere og mere opmærksomhed derovre, men som endnu ikke har slået helt igennem, idet dem der er på markedet lige nu faktisk ikke helt har styr på hvad de laver med det fantastiske produkt. Med produktet, som er et helseprodukt, men ikke vitaminer og kosttilskud osv osv osv, er der også mulighed for at etablere et NM/MLM firma, men tror mere på en kombination af Amazon og en god affiliate. Samarbejdspartneren skal være økonomisk velstillet, der er ikke tale om investering eller lignende, men der skal betales for de vare der sendes derover og der sendes maksimalt 1000 enheder per gang og kun når afregning for forudgående salg er foretaget. Alternativt kan businesscasen forhandles mod at vi sælger varen til højere kostpris og så beholder partneren selv resten. Eksempelvis hvis varen koster usd 10 i udsalg så skal der betales forud for kostpisen af varen + forsendelse + 20% af dækningsbidraget. Så hvis kostprisen er 5 dollars inkl. levering, så skal betalingen forud være være 5 dollars + 20% af fortjenesten på resterende 5 altså 1 dollar og dermed 6 dollar. Det kan oplyses at varen koster mellem 27 og 50 dollars i salg på Amazon, og er et højt elsket produkt i segmentet og min kostpris er med alt omkring 3-5 dollars. Jeg er ikke naiv, og fortæller ikke den første og bedste hvilket produkt det drejer sig om, ligesom jeg skal være istand til at hente referencer på personen/virksomheden hvis ikke jeg kender vedkommende i forvejen. Der er tale om et FDA godkendt produkt, som indtil nu kun har set sin spæde start. Jeg har via personlige relationer adgang til dette produkt til priser om ingen andre har uden undtagelse og i en kvalitet der ikke findes bedre. Interesserede bedes venligst kontakte mig ved at skrive her via en PB. Jeg skal nok svare alle der skriver, men bliv ikke sur hvis jeg vælger at vente hvis ikke jeg er helt sikker på samarbejdet. Martin Thorborg - skulle du være interesseret i at tjene nogle penge på sunde produkter mens du kører rundt i Porschen, så er du meget velkommen
|
Samarbejdspartner USA søges til håndtering af business
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Køb ren argan olie her
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)