Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store papkasser - eller store "kasser?!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave sidetitler på vores hjemmeside - og det er svært at finde på forskellige titler til 120 ens ting, hvor den eneste forskel er størrelsen!

Jeg begyndte med fx billige kasser, gode papkasser, osv. men nu er jeg over i noget med store kasser, gode kasser.. og det gik lige op for mig, at det kan få en anden betydning ;-)

Men vil det være godt eller skidt? Dem der søger på "store kasser" leder måske ikke nødvendigvis efter papkasser - tilgengæld er der nok flere som søger på dét, end på fx bølgepapkasser..

så det kan jo give en masse trafik.. men er meget trafik godt, hvis folk bare klikker ind og hurtigt klikker væk igen? Eller er det så skidt i forhold til googleplacering, så jeg helst skal undgå de ord?

Og når nu vi er igang.. hvor forskellige skal titlerne være - er det nok hvis fx der står samme sætning, og det kun er kassens format der udskiftes?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:25

Hvad med at nævne størrelsen i titlen. Er der ikke folk der søger på specifikke størrelser? Det er bedre at ramme 1 der har søgt efter "købe papkasse online på minimum 500x400" end at ramme 100 der har søgt efter "store kasser".

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:38

Du har med al sandsynlighed absolut ingen gavn af besøgende, der søger på "store kasser" og ikke tænker på dem, der er lavet af bølgepap eller træ. Meget trafik er ikke godt, hvis de ikke har nogen sandsynlighed for at blive til kunder.

Men hvis du tror, at der rent faktisk er nogle potentielle kunder, der søger efter store kasser - og mener papkasser, så prøv endelig.

I hvert fald skal du ikke være bekymret for dine placeringer i Google, fordi du bruger den slags ord i dine sidetitler. Din side bliver ikke automatisk til et "bad neighbourhood" af den grund. Jeg kan også se, at der da i søgeresultaterne på ordet findes et par virksomhedssites.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:40

Nicolaj:

Hvad med at nævne størrelsen i titlen. Er der ikke folk der søger på specifikke størrelser? Det er bedre at ramme 1 der har søgt efter "købe papkasse online på minimum 500x400" end at ramme 100 der har søgt efter "store kasser".

Jo jeg vil også nævne størrelsen, men der er jo plads til mere - og så tænker jeg, at det ikke går at skrive fx billige papkasser ved dem alle sammen? Så er det vel bedre at skifte mellem fx billige papkasser, stærke papkasser, tilbud på papkasser osv.?! Eller må man godt nøjes med at skifte størrelsen?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:43

Jakodan.dk:

Jo jeg vil også nævne størrelsen, men der er jo plads til mere - og så tænker jeg, at det ikke går at skrive fx billige papkasser ved dem alle sammen? Så er det vel bedre at skifte mellem fx billige papkasser, stærke papkasser, tilbud på papkasser osv.?! Eller må man godt nøjes med at skifte størrelsen?

Variér dem lidt, så det ikke bare er størrelsen der skifter.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:45

Frank Hellerup Madsen:

Du har med al sandsynlighed absolut ingen gavn af besøgende, der søger på "store kasser" og ikke tænker på dem, der er lavet af bølgepap eller træ. Meget trafik er ikke godt, hvis de ikke har nogen sandsynlighed for at blive til kunder.

Men hvis du tror, at der rent faktisk er nogle potentielle kunder, der søger efter store kasser - og mener papkasser, så prøv endelig.

I hvert fald skal du ikke være bekymret for dine placeringer i Google, fordi du bruger den slags ord i dine sidetitler. Din side bliver ikke automatisk til et "bad neighbourhood" af den grund. Jeg kan også se, at der da i søgeresultaterne på ordet findes et par virksomhedssites.

Det var lige præcis det jeg mente - Tak for hjælpen Smile

Men det er netop det, jeg tror faktisk der er nogen der søger på store kasser - Mange af dem der ringer til mig, spørger "har du en rigtig stor kasse" uden at have målt hvor stor kassen skal være - den skal bare være stor!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)