Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for at promovere din butik/virksomhed til sex and the city?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg høre hvad det er for en virksomhed du har?

Og nej det gør vi faktisk ikke, senest onsdag formiddag har vi nogle priser på pladsen.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 22:10

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:14

Shirleys:

Mht. plads/pris - Snakker vi km2 pris eller hvad har du i tankerne der.. For jeg kan da godt fylde lidt.. hehe..

Ja hvis du kan bruge en km2, så må jeg give dig ret!!! Det er satme meget plads ;D

Holdes arrangementet i forlængelse af biograf præmieren eller er det et privat arrangement, som intet har med den officielle præmiere at gøre?

I såfald hvorhenne holdes det, og hvor mange forventes at komme?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 22:18

Fashion-seller.

Det holdes som en forpremiere (4 dage før verdenspremieren), og holdes lukket i den forstand at man ikke kan købe billetterne i biografens billetsalg, da det er en privat forstilling.

Det forventede antal gæster er mellem 400-700

Det holdes I København.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:43

Patrick:

Det holdes som en forpremiere (4 dage før verdenspremieren), og holdes lukket i den forstand at man ikke kan købe billetterne i biografens billetsalg, da det er en privat forstilling.

Dvs det er kun for VIPs?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 22:46

Ved ikke om jeg vil kalde det for VIP's det er folk der kommer til at købe billetter via en form for netværk, som så spreder sig lynhurtigt..

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:49

Patrick:

Ved ikke om jeg vil kalde det for VIP's det er folk der kommer til at købe billetter via en form for netværk, som så spreder sig lynhurtigt..

Det var nu mere for at få en ide om, hvem der ville komme... Altså hvilket kunde grundlag...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 22:52

Aha på den måde.

Det bliver almindelige mennesker i alderen 16-35 (måske nogle i alderen 35-50), men målgruppen på filmen er nok primært 16-35

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:56

Patrick:

Det bliver almindelige mennesker i alderen 16-35 (måske nogle i alderen 35-50), men målgruppen på filmen er nok primært 16-35

Nu tænkte jeg ik så meget alderen, da den er ret indlysende ligesom køn... Det var mere hvilken købsadfærd mm målgruppen måtte have. Og så er det jo ret relevant, at vide lidt mere om dem...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 23:08

Altså da jeg ikke vil kende 50% af folkene der kommer, kan jeg ikke sige dig præcist deres købeadfærd, men som målegruppen nu end er så vil jeg sige at vi snakker tøj, accesories, make-up, perfume m.m.

Men ja, du har selvfølgelig ret I at det er relevant at vide hvad det er for nogle mennesker.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)