Hej alle Så er der sendt billeder mv. De bedste hilsener Finn |
Hej Finn
kan du ikke også sende billeder til mig på: Janus@lindau.dk
Hej alle Så er der sendt billeder mv. De bedste hilsener Finn |
Hej Finn kan du ikke også sende billeder til mig på: Janus@lindau.dk |
Send også gerne info til Pilely8@hotmail.com
Hvor meget er de løbende udgifter på lejligheden årligt?
Anders |
Hej Lagersalg Man skal have italiensk registrering det kan være som privatperson eller virksomhed. Som person er det meget enkelt, du kan pr. fuldmagt eller direkte få et codice fiscale nr ved fremvisning af pas/paskopi. Ved handels berigtigelsen skal anvendes pas og codice fiscale nr. Henrik Krogh har haft held med at få sit danske selskab, italiensk registreret og godkendt som køber til ejendom i Italien. Det kræver dog autoriseret oversættelse af selskabets danske registreringspapirer mv.. Og der er ingen garanti for at det Italienske bureaukrati ikke kan drille i sådan en situation. Ved ejendomsberigtigelsen, som foretages af en notar, skal notaren sikre sig eksistensen og rigtigheden af køber og det kan synes "vanskeligt/umuligt" at overskue for nogle italienske embedsfolk ved et selskab fra et land som de knap kender eksistensen af. I princippet så skal et dansk selskab kunne købe. Jeg bor hernede og har et italiensk selskab, det volder ingen problemer. De bedste hilsener Finn
|
Hej Janus og Anders Jeg har sendt mere info til jer. De bedste hilsener Finn |
Hej, Jeg vil også meget gerne have tilsendt mere info - sendes til ke(a)brygladen.dk |
hejsa
meget gerne send mere info til mig, er væk i weekenden men kommer tilbage på mandag. gerne billider af lejligheden og link til området osv. hvis u har mulighed for at oplyse om hvordan og hvor meget den evt kunne udlejes gerne skriv det også
på forhånd tak
thomas
|
Hej Thomas, Klaus og Peter Info er sendt. De bedste hilsener Finn |