Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny bruger af google addwords - hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Winter Kommunikation Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige oprettet en hjemmeside, www.amaliesverden.dk, via one.com. Den vises ikke direkte i google og jeg prøver nu at sætte mig ind i Google addwords.

Jeg har ikke så mange penge at annoncere med, men har en voucher med fra one.com på 400 kr.

hvordan bruger jeg den voucher mest effektivt?

kan jeg bruge voucheren uden at give dem mit kreditkort (kan ikke komme videre i systemet uden at give dem kortet)?

Koster det mere jo flere af deres søgeord jeg har valgt?

Glæder mig til at høre fra jer! På forhånd tak!

Mvh

Gitte

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:03

Hej Gitte

Google vil desværre have dine oplysninger før de gør forretning med dig. Men nu er det heller ikke sådan, at starter du op ved dem, tømmer de bare din pengetank med det samme. Du kan trygt give dem dine oplysninger, de fleste hjemmesider bruger Google Adwords nu om dage.

Google Adwords er stillet sådan op, at du kan angive hvor mange penge du ønsker at bruge pr. dag. Ligger du et budget på fx 50 kr. pr. dag, ved Google at når du har fået X antal kliks og de 50 kr. er opbrugt, så lukkes dine kampagner automatisk ned.

Dvs. du med 50 kr. kan have 8 dage med markedsføring for de 400 kr. De 400 kr. bruges ofte på lige at lærer systemet at kende, hvis man slet ikke er inde i det. Desværre kommer man ikke alt for langt med 400 kr., men det er da et skub i den rigtige retning.

Google vil jo gerne, at når de 400 kr. er brugt, så er du forelsket i deres produkt og ønsker at bruge det fremover. Google Adwords er et glimrende værktøj til at få nogle relevante kunder ind af døren, så prøv og se om du ikke kan arbejde med at finde nogle gode søgeord, som kan trække den rigtige kunde eller læser ind på din hjemmeside.

Husk det er dig der vælger søgeordene og ikke omvendt. Du skal blot finde de søgeord der passer bedst til det produkt du tilbyder. Jo flere søgeord, jo flere kliks får du og dermed koster det mere. Men jo flere relevante søgeord du finder, jo flere penge skulle der også gerne trille i kassen. Det hele handler om at få lavet det lønsomt, så hver gang du smider 10 kr. i bøtten, falder der minimum 10 kr. ud igen.

Nu ved jeg ikke om du blot vil skabe lidt opmærksomhed på din hjemmeside, eller om du vil sælge din bog. Men eksperimenter med de 400 kr. og stil alle de spørgsmål du vil her på Amino. Yes

Fra Hørsholm
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Fra  Winter Kommunikation Skrevet kl. 13:16

tusind tak!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)