Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling ved inport

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når man importerer varer, skal disse selvfølgelig betales, men hvordan gøres det bedst / nemmest?

Har hørt noget om T/T, - hvad er det, og hvordan fungerer det?
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 00:52
Hej Jan,

T/T er en engelsk forkortelse for "Telex Transfer" som på dansk er en simpel bankoverførsel. Hvis du skal betale til udlandet, kaldes det herhjemme en SWIFT-overførsel, som er en international bankoverførsel.

Dine leverandører vil formentlig bede om betaling forud (T/T in advance), hvor det letteste er en international bankoverførsel medmindre din leverandør har et online website, hvor du kan betale med VISA kort.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:27

Hej

Med hensyn til international bankoverførsel, så vil jeg bare lige fortælle, at med den net-bank aftale jeg har, der kan jeg via nettet selv lave denne bankoverførsel. Der er stadig mange oplysninger der skal udfyldes, men det er noget lettere end at skulle i banken.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 14:08

T/T er standard - typisk med 30% up front, og 70% ved præsentation af B/L (bill of landing) - hvis du altså køber FOB (free on board)

:)
d.

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)