Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket af de 2 logo´er synes i bedst om

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
(det sagde hun iøvrigt også igår...)

Så håber jeg du har skrubbet spisen godt i badet i dag Skype-Giggle

/allan

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 Tak for jeres input - kan ikke rigtig finde ud om jeg blev klogere eller ikke :-). Men prøver lige at arbejde lidt videre med det sammen med grafikeren 

Dbh.

Kim

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre er jeg mest stemt for nr. 1 - men nok med en løsning hvor der er mere spil i de 2 KK således, at de halvcirkler rundt om evt. kunne skiftes ud med en firkant e.l. - men endnu en gang tusind tak for jeres input - ser lige hvor mange stjerne jeg kan fordele rundt :-)

 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Fladså Grafisk ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg vil helt klart stemme blankt !

Hvorfor skal du egentlig have et logo ? - Hvorfor ikke "bare" en flot opsætning(font) af dit navn - eventuelt med fornavn og efternavn i hver sin farve...

Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg synes bedst om det nederste med den orange farve. Det øverste minder mig om jobcenterets (vistnok tidligere) logo.

Held og lykke som coach.

Bedste hilsner

Karina

 

 

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim (igen)

Er ny og kom vist til at svare et forkert sted.

Jeg synes bedst om det nederste med den orange farve, det virker mere klart, afgrænset og tydeligt og ret så 'coach-agtigt'.

Det øverste henleder mine tanker på Jobcenterets (vistnok tidligere) logo pga farverne, og så signalerer det for mig lidt manglende kant/fokus.

Held og lykke med din virksomhed.

Bedste hilsner

Karina Isolde Balslev

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

klart nummer 1 er bedste , mangler måske et image budskab , hvilken webdesigner du er SEO haj grafiker eller begge del mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik: Kunne også være en mulighed, men er nu mest stemt for et logo, da jeg synes det passer lidt bedre ind i nogle af de ting jeg laver og som en form for et bogmærke på nogle af de ting jeg vil udgive :-)

Karina: Tak og pass - kan ikke rigtig huske jobcentrets logo- men holder også af orange :-)

Nå, men har lige skrevet lidt betragtninger til grafikeren så må vi se hvad han kommer op med.

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Jeg vil med grafikerøjne også sige at det ikke rammer helt plet. Synes det er flotte logoer rent grafisk / udseendemæssigt. Men det siger ikke rigtig noget om, at du er coach. Kan du følge mig?

Så enten, som Henrik siger, bør du have ren tekst/navn i en smart skrift og farve og tilføje en byline der indeholder ordet coach. Eller også bør du få lavet et bomærke, som signalere coaching.

Hvis du tager kundens briller på og kigger på dit logo for allerførste gang, hvad ser du så? Hvad tror du, at denne Kim sælger? Jeg kan ikke se det ud fra logoet. Det eneste jeg fornemmer er, at det er en enkeltmandsvirksomhed, måske noget konsulentarbejde.

Håber du kan bruge det til noget. Det er konstruktiv kritik Smile Og ikke et ondt ord om grafikeren, han har lavet nogle grafisk flotte logoer, men hvor er hjertet og idéen bag logoet? Den skal han have frem.

:-) Dorthe

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for dit input

Forstår dog ikke den sidste del af dit input, da jeg hverken er grafiker eller seo haj 

dbh.

kim

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)