Hej. Jeg leder efter en artikel, journal eller bog, der påbeviser at små virksomheder med online tilstedeværelse afhænger af SEO (eller til dels SEM generelt). Findes der mon noget om, hvordan nyopstartede e-shops (læs potentielle fremtidige born globals) har måtte lukke ned pga. manglende trafik, salg osv. via internettet og firmaets hjemmeside. Hypotesen er at det gennem de sidste ti år ikke blot har været nok at åbne en (relativt ukendt) webshop men at man bliver nødt til at optimere sin side da størstedelen af al trafik til hjemmesider går igennem e.g. Google. Altså SEO; do or die... Jeg håber at en af Jer kan hjælpe! Takker, Frederikke
|
Det giver vel sig selv ?
Ingen kunder ingen butik. Lidt som at åbne en stor butik helt ude på landet i håb om nogen en dag skulle være så heldige og finde det.
Men hvis nu naboen (seo) fortaller inden på torvet (google) at der findes en kanon butik der ude på landet. Ja så kan det være der kommer nogen i butikken som har fundet dig på torvet (google)
Nej det store spørgsmål er hvad gør vi når alle står nede på torvet og råber kom i min butik og har betalt naboen ( seo) for også og råbe.
Jeg kan kun se en ting ske her. Dem som har penge til den største mængde mennesker (seo) som står og råber vinder.
Men dette var blot min tanke :) vi kan jo håbe på de kære google folk kommer på nye ideer til hvorfor en hjemmeside skal være i toppen og en anden ikke skal.
Jeg tror seo folk som vi ser dem i dag lever på lånt tid :)