Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min bil er ikke syg, men får alligevel en pille

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten

Hvorfor så skråsikker ?

Det er da en ganske interessant påstand du kommer med. Men.. hvad med at sagliggøre det fremfor blot at "konstatere"?

Hvis du (når siden er oppe at køre igen, beklager den midlertidige nedetid) tjekker www.european-networkers.eu vil du kunne finde 4 afsnit der omhandler en meget teknisk forklaring på produktet, og hvad det gør.

Jeg forventer siden er oppe igen inden for få dage, hvis ellers alt går vel. Det er noget med en flytning af webhotel og nogle koder der ikke rigtig vil som de skal. Ja sorry.. men jeg er INTET geni på det område

Mit direkte spørgsmål til dig er. Hvorfor vil motoren stå af?

Mvh.

Brian.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 16:35
Hey Karsten

Jeg synes du angriber det på en forkert måde, når man tænker på at denne debat er baseret meget på erfaring/argumentation.

Jeg vil også gerne se din dokumentation for at motoren står af. Beviset for at du har brugt pillerne i xxx- periode, og kan bevise at motoren har taget skade/er stået af.

Det er lidt det samme som at påstå at benzinen som Shell og ferrari har udviklet sammen, faktisk får motoren til at stå af, fordi den er eleveret op til oktan 97, og ikke 95 som motoren anbefales at køre på. (de har nok ikke brugt ret mange millioner på at udvikle denne benzintype) - så det er 100% uigennemtænkt ligesom pillerne, ikk?

Helt ærligt Karsten...den er lidt for mudderkastende synes jeg

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 02:00
hej

jeg viste der var nogle der ville kommer ud af hullerne

så må jeg lige spørge, ved i hvad pillen indeholder ??? hvad er den lavet af ??

det med pillen, har været oppe 3- 4 gange før, dukker op for et stykke tid, også høre men ikke mere om det

før det dukker op igen, og hvis denne pille nu så god , som jeg hørte for 2 års siden, sååå tror jeg med

de benzin priser vi har nu, så tror jeg alle, der har en bil ville bruge denne pille, men nej hvorfor ??.

og ja det er rigtigt hvis man bruger denne pille, så kan man køre længere på 1 liter benzin,

men den motor kan ikke holde til det i længden.

karsten

Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:26
Undskyld men...

Det virker utroligt usagligt at skrive som du gør. 
For det første, så er der ingen sammenhæng i måden du skriver på. Dermed udebliver en stor del af meningen.
For det andet, så har du stadig ikke uddybet din egentlige påstand fra første indlæg.

Overordnet set, forstår jeg ganske enkelt ikke en meter af det du har skrevet??

Men jeg vil prøve at gætte mig frem.

Til dit direkte spørgsmål om hvad pillen indeholder. Nej, jeg ved ikke hvad den er sammensat af. Jeg er ikke kemiker og har egentlig ikke interesse i hvad den indeholder. Det amerikanske miljø ministerium (EPA) har registreret produktet. Dette sker ikke hvis det enten skader miljøet, eller skader motoren på køretøjet hvor produktet anvendes.
På nøjagtig samme måde som når jeg vælger at købe en tandpasta. Så aner jeg ikke hvad denne indeholder rent kemisk. Såfremt produktet virker og gør hvad det lover og det så samtidig er det jeg har brug for, så bruger jeg lige præcis det bestemte mærke der leverer resultatet til min tilfredshed.

Jeg skal ikke kunne sige om denne pille har været på markedet for 2 år siden. Men det vil undre mig om den har, da selskabet først begyndte salget for et år siden? Der har dog været et andet produkt på markedet forinden, og sideløbende med indtil omkring Februar. Dette produkt var bare ikke i nærheden af hvad producenten lovede. og firmaet var rent sceam. Blander du to ting sammen?

Du skriver at alle vil bruge denne pille med de benzinpriser vi har, og svarer uden sammenhæng "men nej hvorfor?"
Gider du lige klargøre den lidt? det er sådan lidt træls at skulle gætte sig til det hele.

Du konstaterer endnu engang, sluttelig, at motoren tager skade. Det gjorde du også i dit første indlæg på denne tråd! Jeg savner stadig en velformuleret og uddybende begrundelse den påstand. Og lige nu, er behovet for en virkelig seriøs saglig uddybning langt større da det er anden gang du skriver som du gør.

Om din "mission" er at skræmme flest muligt til IKKE at "hoppe på" som forbruger eller forhandler, så "forstår" jeg bedre din måde at skrive på. Men.. synes du selv det virker, og er "metoden" den smarteste af slagsen?
Fordi.. uanset hvad du måtte påstå, så kan du ikke tage mine erfaringer fra mig. Jeg har positive oplevelser med produktet, og det er dét jeg primært forholder mig til. Oven i, så henholder jeg mig naturligvis til de facts firmaet leverer omkring produktet.

Vedrørende det med, at motoren står af. Har du selv oplevet dette, eller er det "noget du har hørt, fra 7-8-9 hånd" ?

Jeg tvivler meget stærkt på at du selv har nogen form for personlig erfaring med dette produkt.

Det skulle også undre mig at motoren skulle stå af, når pillen, blandt andet, i al sin enkelthed går ind og erstatter den bly der tidligere var i benzin. Bly havde funktion som smørre middel der gjorde at motoren ikke blev slidt så hurtigt.

Kom nu ind i kampen og deltag på en saglig måde. Det du har vist indtil nu, er ganske ubrugeligt set med mine øjne.

Mvh.

Brian.

Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 09:42
Her er formuleringen.

MPG-Cap er et unikt produkt, der er registreret af det amerikanske miljøagentur EPA iht. Reg.nr. 201 220 001, og det hverken påvirker eller ændrer selve brændstoffet. Den officielle udtalelse fra EPA forklarer betydningen sådan her: "Grundlæggende kan man vide, at hvis et produkt har opnået EPA registrering, vil brug af produktet ikke ødelægge, eller skade din bil, ugyldiggøre garantier eller øge forureningen fra udstødning."

- Anthony John Maietta, US Environment Protection Agency, Region V

Mvh.

Brian

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:55
Hej Brian
Det er en fin tråd at starte, men troede ikke at man lavede en ny omhandlende det samme emne

MVH Pillesælgeren

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)