Undskyld men...
Det virker utroligt usagligt at skrive som du gør.
For det første, så er der ingen sammenhæng i måden du skriver på. Dermed udebliver en stor del af meningen.
For det andet, så har du stadig ikke uddybet din egentlige påstand fra første indlæg.
Overordnet set, forstår jeg ganske enkelt ikke en meter af det du har skrevet??
Men jeg vil prøve at gætte mig frem.
Til dit direkte spørgsmål om hvad pillen indeholder. Nej, jeg ved ikke hvad den er sammensat af. Jeg er ikke kemiker og har egentlig ikke interesse i hvad den indeholder. Det amerikanske miljø ministerium (EPA) har registreret produktet. Dette sker ikke hvis det enten skader miljøet, eller skader motoren på køretøjet hvor produktet anvendes.
På nøjagtig samme måde som når jeg vælger at købe en tandpasta. Så aner jeg ikke hvad denne indeholder rent kemisk. Såfremt produktet virker og gør hvad det lover og det så samtidig er det jeg har brug for, så bruger jeg lige præcis det bestemte mærke der leverer resultatet til min tilfredshed.
Jeg skal ikke kunne sige om denne pille har været på markedet for 2 år siden. Men det vil undre mig om den har, da selskabet først begyndte salget for et år siden? Der har dog været et andet produkt på markedet forinden, og sideløbende med indtil omkring Februar. Dette produkt var bare ikke i nærheden af hvad producenten lovede. og firmaet var rent sceam. Blander du to ting sammen?
Du skriver at alle vil bruge denne pille med de benzinpriser vi har, og svarer uden sammenhæng "men nej hvorfor?"
Gider du lige klargøre den lidt? det er sådan lidt træls at skulle gætte sig til det hele.
Du konstaterer endnu engang, sluttelig, at motoren tager skade. Det gjorde du også i dit første indlæg på denne tråd! Jeg savner stadig en velformuleret og uddybende begrundelse den påstand. Og lige nu, er behovet for en virkelig seriøs saglig uddybning langt større da det er anden gang du skriver som du gør.
Om din "mission" er at skræmme flest muligt til IKKE at "hoppe på" som forbruger eller forhandler, så "forstår" jeg bedre din måde at skrive på. Men.. synes du selv det virker, og er "metoden" den smarteste af slagsen?
Fordi.. uanset hvad du måtte påstå, så kan du ikke tage mine erfaringer fra mig. Jeg har positive oplevelser med produktet, og det er dét jeg primært forholder mig til. Oven i, så henholder jeg mig naturligvis til de facts firmaet leverer omkring produktet.
Vedrørende det med, at motoren står af. Har du selv oplevet dette, eller er det "noget du har hørt, fra 7-8-9 hånd" ?
Jeg tvivler meget stærkt på at du selv har nogen form for personlig erfaring med dette produkt.
Det skulle også undre mig at motoren skulle stå af, når pillen, blandt andet, i al sin enkelthed går ind og erstatter den bly der tidligere var i benzin. Bly havde funktion som smørre middel der gjorde at motoren ikke blev slidt så hurtigt.
Kom nu ind i kampen og deltag på en saglig måde. Det du har vist indtil nu, er ganske ubrugeligt set med mine øjne.
Mvh.
Brian.