Ville egentlig skrive i anden tråd som svar. Men har i stedet forsøgt at følge op på forgående tråd om brændstof piller, ved at lave denne. Det her.. Det bliver en lang stil. Det er jo nærmest umuligt.. 9 sider at følge op på.. uha. Men okay.. Til at starte med kan jeg fortælle om mine egne oplevelser. Og lad mig til at starte med fortælle, at den største fejl jeg har lavet i denne sammanhæng, er at jeg ikke fik lavet en CO2 test af bilen, inden jeg gik i gang med pillen! I februar hørte jeg første gang om FFI. Jeg skreg af grin... en pille til bilen... ![]() ![]() ultimo August blev jeg så kontaktet af en jeg kender rigtig godt. Han overbeviste mig om i det mindste at afprøve produktet før jeg konkluderede. Min skepsis var der, men dog ikke SÅ stor, da jeg ved hvad han står for. Any way.. jeg afprøvede, og måtte sluge mine tidligere latter udbrud. Det virkede faktisk!! ![]() Den gamle Galant 1.8 fra 91 blev for det første renset i motoren, nøjagtigt som producenten lover. Forinden jeg smed de anviste to piller i første tankfuld, havde motoren det lidt svært med at køre jævnt. Problemet blev løst med pillerne. (jeg sparede så lige en tur til mekanikeren ved hjælp af to piller til 2$ stykket.) På anden tankfuld gav pillerne mig 10 % mere ydelse pr L brændstof. Det synes jeg faktisk var okay. Jeg fortsatte, og på 3 tank var resultatet det samme. + 10 % Da jeg tankede op for 4 gang, skulle jeg lige et smut til skive og retur, fra Odense. På den tur oplevede jeg så et + på 2,7 km pr L. Hvor jeg normalt på sådan en tur ville have kørt ca 10 km l, kørte jeg 12,7 km pr l. Det synes jeg egentlig var et ret godt reslutat. Så imponerende at jeg uden problemer kan anbefale andre at bruge pillerne. og NEJ.. jeg har bestemt ikke kørt optimalt og virkningen er ikke psykisk. jeg har kørt nøjagtigt som jeg plejer, og vil endda hælde mest til, at jeg har presset bilen ekstra. I dag ligger jeg ret stabilt omkring en 15% forbedring. Dette er ved blandet kørsel. Omregnet, betyder det for mig, at når jeg stopper en pille til 2$ ca 12kr. i tanken (der kan være ca. 50 l) "får jeg" det der svarer til ca 7,5 l ekstra benzin (Husk på mit reslutat er 15%). Naturligvis får jeg ikke fysisk 7,5 l benzin. Men effekten af pillen giver mig de "7,5 l." 7,5 L.. pris ca. 12 kr. Hænger det sammen økonomisk? Det gør det i min verden! Jeg har udover at sætte mig rimelig fornuftigt ind i hvad det handler om, også været i USA til den officielle åbning af landet. Det var fra d 2 - 9 oktober i år. Her mødte jeg Jerry Lang som er opfinder af produktet. Efter at have mødt og set ham forklare, må jeg så også indrømme at mit grin fra februar, og min tvivl i maj, igen i august, blev gjort til skamme. Han er udover at være en utrolig sympatisk mand, også meget troværdig. Der ER noget om dette produkt!! og det virker!! I tidligere indlæg fra pille sælgeren, læste jeg om flere der henviser til aaa som er amerikanernes svar på FDM herhjemme. Jo.. deres test viste ingen virkning. Dette blev endda filmet.. Men.. testen blev jo udført forkert. De fulgte ganske enkelt ikke anvisningerne fra producenten. Så hvor meget man vil tillægge en værdi til denne "test"? Ja
|
Jeg er imponeret - det er knagen-sparkme effektivt salgsarbejde du lægger for dagen her!
Men beklager, jeg bliver ikke omvendt af salgsarbejdet. Et produkt, der er så effektivt, burde ikke have nogen problemer overhovedet med kunne gemmengå en FDM-test, så lad dem da se på det? Det er da dine lommer millionerne vil rulle ind i, hvis du kan få dem til at vise at det rent faktisk også virker!
At den AAA-test ikke duede fordi de udførte testen forkert er en elendig undskyldning. Hvis de ikke kan finde ud af at bruge jeres produkt på den korrekte måde, hvordan kan man så være sikker på at brugerne kan? Og hvis det nu virkelig ER en fejl i forhold til brugsanvisning, hvorfor i alverden har man ikke for længe påtalt det og fået dem til at lave en ny og korrekt udført test???
Igen, beklager, jeg er nordjyde og af natur skeptisk. Jo mere salgstale, desto mindre tror jeg på det. Jeg vil have anbefalinger fra enten uvildige eksperter eller pålidelige mennesker jeg kender personligt.
Men jeg er stadig imponeret af talestrømmen... :-)