Sørger nogle der kan lave klistermærke i lille antal.
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Brian Thaulov
Skrevet
09-02-2010 kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg skal bruge nogle klistermærker i antal 10, 20 eller 30 stk. Det skal kunne holde udendøres. har søgt lidt på nettet og det eneste jeg faldt over til fornuftig pris (hvis man kan sige det) er jytex.dk
Det skal have en højde på ca 10 cm, bred på 6 til 10 cm (mit bud er 8 cm) så det ser pæn ud. Det er i farverne sort, hvid og gul. det er vores logo og der skal et tlf. nr lagt ind i også. Hvis prisen er fornuftig vil kan jeg også godt aftage 50 eller 100 stk.
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
09-02-2010 kl. 11:28
Svar
Der findes vejrbestandige etiketter der kan købes hvor man kan farvelaserprinte på, men de er ikke billige.
Så jeg tror de ender i over 20,- per stk. ved 30 stk. Så har du noget at sammenligne med i forhold til de priser du har.
Svar
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
hey alternativet er ved du finder et skilte firma der kan printe dine mærker på folie, det plejer de at kunne gøre til en rimelig pris, hvis du selv har alt der skal til i ordenligt format...
Svar
Fra Egtved
Tilmeldt 10. Mar 09
Hej Brian
Ring til Mette fra HR-Offset, tlf. 75828911, jeg har brugt dem flere gangen og jeg har kun positive oplevelser.
De kan også hjælpe med opsætningen, de er meget kreative.
Nævn gerne mit navn. Det er ikke sikker det hjælper på prisen, men så hils
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-02-2010 kl. 20:19
Svar
Svar
Tilmeldt 16. Jan 08
Tullfluger
Skrevet
09-02-2010 kl. 20:41
Svar
Hejsa
Tag fat i Tom eller Katja fra www.nytskilt.dk de leverer varen til den helt rigtige pris. Også meget små oplag og vejrbestandige.
Mvh
Lars ( www.letlej.dk )
Svar
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Tak Brian
Håber du er tilfreds med jakken og skjorterne på trods af Postdanmark .
Ja, jeg kan godt levere de mærker som du ønsker, vel og mærke hvis du har dit/jeres logo i vektor grafik - eler kan jeg lave det til i vektor grafik:
Smid en mail: kennbo.grafik@gmail.com
Kenn Bo
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
12-02-2010 kl. 13:36
Svar
Tak Brian
Håber du er tilfreds med jakken og skjorterne på trods af Postdanmark.
Lækker jakke. Vil gerne bestille en mere, str. XL
Svar
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Brian Thaulov
Skrevet
15-02-2010 kl. 12:07
Svar
Hej
Jeg siger tak for de mange svar og vi gå igang en af dagen med at tage kontakt og høre af.
Svar