Hej Hawdaresh
Hvis du tager søgeorde som skal dække over hele linjen kunne det være: import fra polen og herefter skal du have lavet en lang liste hvor der tages forbehold for ental, flertal, stavefejl, synonymer, orddeling, eksakte søgesætninger, fleksible søgesætninger etc.
MEN
Problemet er hvor mange kunder søger lige efter "import fra polen" som er et meget bredt begreb. Jeg har tjekket, ikke mange. Hvis en kunde vil finde et billigt produkt, vil han nok ikke i første omgang tænke på polen, men blot søge på det produkt han gerne vil finde i første omgang.
Derfor anbefaler jeg du sætter dig ned, kigger de produktkategorier som du mener er efterspurgte i Danmark og laver en struktureret liste med dem, eksempel:
Smykker
Indenfor smykker findes X antal søgeord
Træpiller
Indenfor træpiller findes X antal søgeord
Reservedele til computere
Indenfor reservedele til computere findes X antal søgeord
Møbler
Indenfor møbler findes X antal søgeord
... ja hvad ved jeg. Det gør du får fokuseret din markedsføring og herefter kan gå i krig med hver enkelte ovenstående produktkategori du mener kan være attraktivt for kunder i Danmark. Du laver en søgeordsanalyse og finder måske 500 søgeord indenfor hver produktkategori og finder nogle skarpe annoncetekster med en god landingspage.
Det ikke nemt, men i stedet for at skyde meget bredt, tror jeg det bedre du fokusere på de enkelte produktkategorier og få lavet noget indhold på din hjemmeside der passer til de produktkategorier. Søger kunden efter smykker, skal din søgeordsanalyse dække smykker, dine annoncetekster skal omhandle smykker og din landingpage skal omhandle smykker osv. Hermed får du du flest ordre i hus - men det er stort arbejde.
Søger du bredt som "import fra polen" så tror jeg ikke du får stor succes, fordi der ikke er mange der lige starter ud med netop at søge efter produkt i Polen.
Håber indlægget kunne bruges