Hej alle sammen. Jeg har fået en alletiders ide som både vil gavne mig, jer og klimaet. nu kunne jeg så godt tænke mig at føre min ide ud i livet, hvad gør jeg.? er der nogen der ved hvad jeg skal gøre og hvem jeg skal kontakte? og hvad med hensyn til patent.? jeg håber meget på noget positive response. Mvh Steffen |
Hey
alt efter projektet og hvad det kræver at komme igan og hvad du selv er villig til at bringe.
tror jeg du bedst griber opgave an efter følgende. tommelfinger regler
1.
Gør dit for arbejde ordenligt
undersøge alt hvad en mulig inverstor ville spørger om.
2.
Hvad skal der bruges til projektet er salgs klar(det er vigtigt du er realistisk her, heller regne stort end løbe tør for midler halvejs i projektet)
3.
Overvej hvor meget du selv vil investerer i projektet. (evt til prototype,andet) om disse er nødvendige for at du kan tage projektet til en investor.
og ja så skal du sikkert gøre dig klart at det med at jage investor kan være et stort stykke arbejde. men absolut ikke umuligt.
Patant kommer an på produktet, dette skal du nok rådfører dig med et Inovations firma med , disse kan mange gange også hjælpe med , indgangs vinkel til investorer osv... :)