Hej alle hjælpsomme amino'er. Jeg ska i gang med at skrive min forretningsplan. Men jeg kan ikke komme i gang, jeg har fået en masse vejledninger, men det hjælper ikke fordi jeg har så mange ideer som skal skrives i planen. Hvordan kan jeg komme i gang? Hvad kan jeg starte med at skrive? På forhold tak :) Mvh. Thomas De Oliveira |
Alle de idéer som du har, er det indenfor samme forretningsområe?
Hvis ikke de er det, så skal du finde ud af hvilken en af dem der interesserer dig mest og naturligvis også hvilken en der er mulighed for giver et økonomisk afkast.
Det er en lang process at skrive en forretningsplan og nogle gange er det godt at gøre det og andre gange er de ligegyldigt, det er den erfaring man får over tid.
Men du skal også tænke over hvorfor du skriver den, er det fordi du har en idé du skal låne penge til eller er det fordi du gerne vil have et instrument som du kan bruge i din videre udvikling og lancering af dine idéer eller noget helt 3.?
Det er en som skrevet en lang process, men kan også være en ganske læringsrig process, da man opdager at man skal være meget fokuseret og have ganske godt styr på mange ting før man kan lave en god forretningsplan.
Men tænk over det og svar, så skal jeg når jeg har tid se om der er noget jeg kan hjælpe med.