|
Yes - nu virker det. Lige pludselig gik det super hurtigt..... Godt kæmpet af jer
|
Well vi arbejder på det. Claus har flyttet lidt rundt på den fysiske placering af nogle tabeller her ved midnat.
Debat
|
Yes - nu virker det. Lige pludselig gik det super hurtigt..... Godt kæmpet af jer
|
|
Well vi arbejder på det. Claus har flyttet lidt rundt på den fysiske placering af nogle tabeller her ved midnat. |
|
Det er desværre ikke nødvendigvis en langtidsholdbar løsning vi har fundet endnu, men vi arbejder på alle fronter med at forbedre hvor vi kan... |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
|
Super! Fedt at det lykkes! :)
Men hvorfor er Amino blevet langsommere? Flere brugere? |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
|
Uanset hvad så sender jeg jer masser af tålmodighed og positive tanker. Det er sgu flot kæmpet og jeg håber at I snart finder en langtidsholdbar løsning, så I kan koncentrere jer om den flotte udviklng på Amino frem for at rode rundt i databasen. |
|
Hvordan med annoncering på Amino og nedetid? Bliver kampagnerne forlænget? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Hej Flot kæmpet Det ser ud til at I har fat i den "lange ende", så hold bare fast De bedste hilsener |
|
Det er muligt det er er fixet meeeen jeg oplever stadig den svare efter 4-6 sek /allan |
|
Jeg synes det fungere klart bedre og de flest råd jeg har fået om søgeord optimering har jeg fået herind , og har da også med den viden kunne videre nogle enkel råd nu, da man ved mere nu . Super flot det at det er blevet bedre. hvor skulle ellers få alle de gode råd fra rare amino er |
Hey. Der er stadig svartid på et par sekunder, men er der mulighed for at vi kan få noget af vide omkring fejlen, for jeg er sikker på at vi sidder et par stykker her, som er klar til at undersøge omkring det, hvis der er noget i ikke kan få til at funge :-) Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen |