Hej, står og skal have programmeret en meget lille lille side hvor jeg skal kunne vise nogle små videoer, Mit budget er meget meget lille som siden os er :)
Mvh. |
Nicklas Jørgensen:Hej,
står og skal have programmeret en meget lille lille side hvor jeg skal kunne vise nogle små videoer,
der skal være en menu i venstre side, en afspiller på midten og noget tekst under afspilleren og mit logo i toppen af siden. Jeg skal selv kunne uploade, slette en video, samt skrive en lille tekst under videoen, bestemme hvilken rækkefølge videoen skal være i menuen i venstre side. Udover det skal der være en side hvor der skal stå noget tekst, som jeg selvf. os selv skal kunne rette. Vigtigst af alt skal jeg kunne se hvor mange som hver måned har set den enkelte video og hvis det muligt os fra hvilket land personen kommer fra.Mit budget er meget meget lille som siden os er :)
Kan det gøres for omkring 1000-1500,-?
Mvh.
Nicklas
Du kan helt sikkert godt få nogle tilbud fra nogle i den prisklasse. Men pas på med ikke at havne i den samme kattepine som så mange andre vi hører om herinde, med projekter der trækker ud og ud og ud, med skiftende udbydere som resultat. Når man arbejde i denne prisklasse er det netop meget tit hvad der sker.
Har du overvejet at lægge det ud på Freelancer og se?
Evt. er det måske noget et CMS system kunne klare.