Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende "piger i alderen 15 til 35 år " ønskes, skal vi lave et samarbejde ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en webshop som hedder Misslux.dk, hvor vi sælger Bher, kjoler og andet primært til piger i alderen 15 år til 35 år.

Vi ønsker flere besøgende, og hvis du er en webside,/webportal eller andet i som kan give os besøgende , så kan vi evt. lave en partner aftale hvor I får en procent del af salget som stammer fra jeres side.

Har du spørgsmål så skriv til info@misslux.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:43

Der skal I oprette såkaldte affiliateaftaler, der skal nok komme nogle eksperter med gode svar, der findes nogen herinde der ved alt om det. Ellers søg på ordet affiliate her på Amino, så kommer der tråde frem hvor der snakkes om alt lige fra muligheder til teknik og med links til hvilke virksomheder man laver aftaler med.

Det er normalt at du laver aftale med nogen som styrer det og så vælger du så ud fra det. Men surf lidt rundt her, så skal du nok finde flere svar.

Og så lige en intern til Martin Thorborg.kunne være den snart bliver oprettet Affiliate delen Smile

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:13

Affiliate kategorien ville være skøn. På http://partner-ads.com kan du komme igang for 1000,00, og har i forvejen rigtig mange webshops. Du bestemmer selv om du vil betale pr. klik / procent af salg / fast pris pr salg, når din kampagne er oprettet kan websites køre den på deres side, præcist som du beskriver.

For at det skal blive en succes, skal du se det med webmasternes øjne. Ingen gider køre en kampagne som giver 2% i kommsion, med mindre der er garanteret salg hver gang en bruger besøger dit website!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:17

Affiliate ville være en rigtig god idé.

En anden idé hvis du vil have piger i alderen 15 til 35 år er at lave målrettede facebook reklamer, dem kan du målrette i ekstrem grad

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:27

Jeg vil også gerne være med til at stå allerførst i køen for at anbefale dig, at bruge affiliate marketing til at markedsføre din side. Men dette spørgsmål berettiger næppe oprettelsen af en affiliate marketing kategori - det er jo i virkeligheden ikke i udgangspunktet et spørgsmål ang. affiilate marketing ;-)

På min blog har jeg skrevet et par indlæg i det sidste stykke tid ang. affiliate marketing, og du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig, hvis der er noget, der ikke giver så meget mening som det naturligvis burde..!  

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)