Jeg er helt enig i de fleste af de ting, som de nævner der. Det vil helt sikkert hjælpe med en række mindre ændringer på webshoppen. Jeg kan da også godt huske min gamle Nokia mobil, hvor udskiftning af covers var meget populært. Det bliver spændende at se om det bliver lige så udbredt med skins til Laptop og andet elektronik. Hvad tror I? |
Jeg vil tage nogle af kommentarerne omkring design til overvejelse. Det kan da godt være, at det er for meget grunge. Vi vil også prøve at lave en padding på menuens venstre side og se om det giver et bedre udtryk.
Vi synes også, at designet er blevet ganske godt. Det er ikke en template, der bare er kastet på.
Udfordringen med dette produkt er, at forbrugerne ved ikke, at de har behov for det. Det er en klassisk marketing udfordring, taget lige ud af Phillip Kottlers lærebøger. Men det er som hobby lige nu og jeg ser ingen umiddelbar udsigt til, at der kommer overskud. Markedet er for umodent og produktet er for niche.
- Men vi har det da sjovt med det.
Jeg har været i kontakt med nogle designere på Deviant Art, der vil sælge deres designs igennem shoppen. Jeg er også godt i gang med Partner-ads. Der er udfordringen, at få lavet affiliate koden, så den passer til Magento Commerce. Men det satser jeg på løser sig snart.