Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cool skins til laptops, Iphones og Ipods

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

kimedia:

Rigtig god side i har fået samlet her... Bliver helt nostalgisk og tænker tilbage på de tidlige nokia år hvor man kunne skifte covers... Nu er det så også muligt, at pryde mit æble med lidt makeup købt her i danmark...

Sidens designs har rigtig mange gode ting synes det er fedt med det grunge baggrund i har valgt... Men synes valgte af font til jeres logo ikke passer særlig godt med det logo i har valgt... Lav det mere stilrent det ville også passe bedre til baggrunden... Det samme gælder med jeres FRI FRAGT tekst... Den passer ikke ind efter min mening...

Valg mulighederne i højre side af designet får designet til at se ufærdigt ud når der ikke er noget padding i venstre side... Leg lidt mere med det og nogen få effekter, så er det bestemt et design man kan huske!

Jeg er helt enig i de fleste af de ting, som de nævner der. Det vil helt sikkert hjælpe med en række mindre ændringer på webshoppen.

Jeg kan da også godt huske min gamle Nokia mobil, hvor udskiftning af covers var meget populært. Det bliver spændende at se om det bliver lige så udbredt med skins til Laptop og andet elektronik. Hvad tror I?

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:53

Jeg vil tage nogle af kommentarerne omkring design til overvejelse. Det kan da godt være, at det er for meget grunge. Vi vil også prøve at lave en padding på menuens venstre side og se om det giver et bedre udtryk.

Vi synes også, at designet er blevet ganske godt. Det er ikke en template, der bare er kastet på.

Udfordringen med dette produkt er, at forbrugerne ved ikke, at de har behov for det. Det er en klassisk marketing udfordring, taget lige ud af Phillip Kottlers lærebøger. Men det er som hobby lige nu og jeg ser ingen umiddelbar udsigt til, at der kommer overskud. Markedet er for umodent og produktet er for niche.

- Men vi har det da sjovt med det.

Jeg har været i kontakt med nogle designere på Deviant Art, der vil sælge deres designs igennem shoppen. Jeg er også godt i gang med Partner-ads. Der er udfordringen, at få lavet affiliate koden, så den passer til Magento Commerce. Men det satser jeg på løser sig snart.

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:11

Lyder godt, at i tager ideerne til jer og ikke blankt afviser overfor ændringer...

Og det er godt i har fået DevientART til at sælge jeres produkter det er jo et monster stort community for design nørder så det er thumps up der...

Du siger selv det er på hobby basis hvilket det også gøre muligt at lege lidt mere med ideerne end hvis det var meningen der skulle penge i kassen hver måned... Men jeg bestiller et produkt fra jer her en af dagene til min iPhone 3gS så vil jeg teste jeres kvalitet ;)

Held og lykke...

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:22

Jeg smider lige en 10% rabatkode, der kan bruges indtil 1. marts.

CoolskinsAmino

Brug den når du har valgt dit skin i indkøbskurven.

Andre Amino'er kan også bruge koden frem til 1. marts, hvis man skulle have lyst.

Vi har også en Facebook fangruppe med konkurrencer, design afstemninger og give-aways

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:24

Uh den vil jeg da helt bestemt gøre nytte af... Kan den bruges mere end en gang? :)

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:27

Peter Stensgaard:

Jeg smider lige en 10% rabatkode, der kan bruges indtil 1. marts.

CoolskinsAmino

Brug den når du har valgt dit skin i indkøbskurven.

Et super godt tilbud.
Havde I bare modtaget Dankort på almindelig vis, var jeg bestemt interesseret i et Nielco IT custom skin til min Lenovo ThinkPad T61p. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:36

super Rabat! kan man hente et template til Iphone 3GS? eller er det bare at finde et billed af iphone også rette til?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:36

som tidligere nævnt, rigtig flot shop..nem og lige til

Mikkel

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)