Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg hyre en stripper?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er du inde på noget vigtigt Brian, indhold! Når folk spørger mig og jeg vil med til den og den messe, spørger jeg altid mig selv, "gider jeg virkelig?" for jeg VED at jeg på langt de fleste kan spadsere igennem på maks. en time, og har jeg betalt entré og fragt til og fra stedet, samt afsat dagen til det, vil jeg altså også have mere ud af det end blot en times tid.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:50
Jeg tog også kun til Invest messen, da jeg havde fået nogle fribilletter!

Ellers havde det været spild af hårdt tjente penge...

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:40
Jeg tror nu også at det er bedst at droppe strip (det har vi set så mange gange )

Jeg ligger også en stemme på ølservering af letpåklædte kvinder, det giver jo sikkert også noget ekstra indtjening 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 16:07
Det er da bare den mest toppen ide jeg nogen sinde har set Karsten..

Jeg kommer til Køge den dag 100% planter den lille hos farmoren, og smutter til køge og opfører mig som en mand:-)

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:47
Hej Karsten.

Jeg kan se at jeg er den første kvinde der "blander" mig i debatten - mon det er overskriften der gør det?

Jeg er jo af gode grunde ikke en del af din målgruppe, så jeg kan ikke respræsentere deres syn på sagen. Men jeg vil bare råde dig til at overveje, hvilket signal DU SELV ønsker at sende.

Hvordan passer en stripper til resten af messen? Er det lidt en "drengerøvs"-messe (altså af den slags, hvor man kommer for at få lov til at te sig en smule, i hvilket tilfælde en stripper måske ville være okay) eller er det en mere "seriøs" messe (hvor nogle fremmødte måske kunne blive stødt)?

Held og lykke med det i hvert fald.

Med venlig hilsen

Maria

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:24
Hej Karsten!

Hvis du mener din messe seriøst og ønsker at blive opfattet således af dine kunder - så nej det er billig underholdning - og tænk på at dine kunde muligvis fremover er disse mænners kærester/hustruer som vil købe gaver hos dig - mon de vil syntes om at du markedsfører dig som den butik hvor der er plat underholdning?

God messe hilsen john

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:51
50% i vores lukkede kreds siger nej, så det giver vel sig selv. Når selv fyre - hovedparten herinde - synes det er plat, så er det oplagt at følge rådet om at lade være.

Find nogle flotte serveringspiger i stedet.

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 16:53
Lav en herrefrokost samtidig med messen og så ellers hyre nogle strippere og få lidt gang i gaden, det kan der ikke ske noget ved, vi samler et par tusinde her i det sønderjyske til sådan herrefrokost arrangementer. :-)

Noget godt at æde og masser af øl, nøgne trunder og ellers god musik, så den hjemme og det kunne blive prikken over i´et

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:55
Dato: 31-10-2006 16:52:42 Forfatter: mk Lav en herrefrokost samtidig med messen og så ellers hyre nogle strippere og få lidt gang i gaden, det kan der ikke ske noget ved, vi samler et par tusinde her i det sønderjyske til sådan herrefrokost arrangementer. :-)

Noget godt at æde og masser af øl, nøgne trunder og ellers god musik, så den hjemme og det kunne blive prikken over i´et

Jeg begynder at kunne lide dig mere og mere ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)