Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Gule Sider - Nogen erfaringer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet ringet op af de gule sider. I første omgang har jeg afvist en annonce, da vi efterhånden er ved at have skrabet den slags væk, fordi vi ikke synes det giver nok for investeringen.

Men er der nogle med e-butik, mest til private, der har erfaringer med dem? Umiddelbart vil jeg selv tro private søger mest på google, og ikke krak og de gule sider, men jeg er ikke sikker.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:58

Hold dig langt væk fra de gule sider..!Crying

Det virker bare ikke, kør noget AdWords på din butik.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40

Jeg har prøvet de gulesider.dk og jeg må erkende , at det ikke giver meget , og de ringer som en af de eneste sidste år til mig alligevel , jeg var registeret , som reklamebeskyttet , dog kun med CPR nummer , da jeg ikke har registeret det som firma endnu , dog kan det være fordi jeg har haft annonce hos dem før , med ved ikke om det lovligt at de ringet , med man bliver godt sur på sælger .

Krak dk er klart bedre , med jeg synes ikke det gav alle annoncer kr. igen og de acceptere et nej er et nej.

Jeg ville satse på søgemaskine optimering og google adwords som jeg synes er klart , billigste og bedste markedsføring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:51

Det kunne jeg også bedst forestille mig det nok ikke er det værd. Vi kører allerede adwords og laver noget seo, men jeg er for så vidt åben for alt der giver 2 kr. igen når vi bruger 1 :)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:54

Pas MEGET på hvilke aftaler du indgår med De Gule Sider. For at undgå at skabe problemer for Amino, kan jeg desværre ikke komme nærmere ind på, hvorfor det er en dårlig idé, at handle med DGS.

Jeg kan dog fortælle, at på trods af deres pral med, hvor god værdi de har for deres kunder, så har det absolut ikke været en succes for os. Det er dog ikke grunden til min advarsel.
Send gerne en PM, så uddyber jeg gerne.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:48

Hej langvang.

Måske skulle du se på noget viral markedsføring, markedsføring via facebook / youtube og andet.

Det kunne også være du kunne få en en god CPA aftale i hus med et mediebureau, som kan sprede bannerannoncer ud på internettet, der afregnes pr. køb.

Bare et par idéer :)

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 20:55

Tak for rådene. Det var også de resultster jeg regnede med der ville komme ud af en evt. aftale med de gule sider. Vi kører mange typer markedsføring, også affiliate med afregning pr. salg, men man kan jo lige så godt prøve mere, hvis det er pengene værd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Hej,

Jeg annoncerede et år på DGS.dk og jeg må indrømme at den trafik som kom herfra slet ikke stod mål til det jeg gav for det.

For de fleste e-butikker tror jeg at banner annorcering på de sider ens målgruppe færdes i, rammer bedre end en god placering på en Index side. Idag er Google netop den index som folk benytter for at finde deres lokale håndværker eller e-butik.

Vh

Haydar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)