Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt hjemmesidedesign i skudlinien

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vi har netop skudt et nyt design på vores ene hjemmeside http://www.kortoggodt.info 

Vi er selv godt tilfredse, og forventer at lave lignende designs på andre af vores sites. Men måske vi kunne komme nogle ting i forkøbet, eller ting der burde rettes?

Mvh

Tommy Duus

Kort&Godt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Hej Kort&Godt

- Og tillykke med den nye side.

Har lidt kritik: Kan se at logo'et pixelere, det kan eventuelt være fordi den er lavet i Photoshop, og ikke i illustrator?
- Efter min mening, bør det rettes, da det giver et mere professionelt look.

Derudover synes jeg siden er flot og harmonisk. Eventuelt prikken over i'et ville være at skabe en form for introduktions video/præsentations video, hvor I fortæller "levende" om hvad jeres koncept går ud på, og hvad brugeren kan med det.

Held og lykke med sitet, og håber min tekst kunne bruges Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Hej Kort&Godt

- Og tillykke med den nye side.

Har lidt kritik: Kan se at logo'et pixelere, det kan eventuelt være fordi den er lavet i Photoshop, og ikke i illustrator?
- Efter min mening, bør det rettes, da det giver et mere professionelt look.

Derudover synes jeg siden er flot og harmonisk. Eventuelt prikken over i'et ville være at skabe en form for introduktions video/præsentations video, hvor I fortæller "levende" om hvad jeres koncept går ud på, og hvad brugeren kan med det.

Held og lykke med sitet, og håber min tekst kunne bruges Smile

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:27

Tak Nils

Det er nu lavet i illustrator, men kigger lige på det! Og god idé med videoen... absolut!

Tommy

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:29

Synes det ser rigtig godt ud, de 2 farver spiller rigtig godt sammen og giver en god hamorni...

Desværre får jeg straks tanker på DSB og det er ikke en god ting...

Selve jeres design er noget tamt synes jeg, der er tekst på tekst på tekst... Ville være dejligt med en menu der var mere liv i eventuelt med samme font som selve logoet som iøvrigt er rigtig flot udført.

ja LIge hvad jeg skulle komme i atnke om :)

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18

Designet er flot overskueligt Smile

Der mangler dog billider på siden og nogle videoer , der giver i indblik i hvad i sælger , gerne med jeres referencer , ord fortællere ikke meget i jeres produkt da det er reklame film og film konkurrence i markedsfører jer med , derved giver ordne ikke den rette troværdighed og man mister læselysten om jeres ellers udmærket tekst der er på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 00:27

Hej Tommy

Jeg synes det er et pænt design i har lavet, og en god website. Der er jo altid noget "andre (såsom mig)" der kan lave om på det man har lavet. Men da det jo også handler om smag og hvad I selv kan lide, så skal man ikke altid høre efter hvad andre siger... 

Jeg vil dog tillade mig at komme med et par "rettelser" som i kan bruge hvis i har lyst. Det er jo ikke sikkert at andre synes det samme som mig.

Jeg har lavet et hurtig rette billede af jeres website. Det jeg har kigge på er jeres align på tekster, box, etc. Jeg synes at hvis i holder kant, og sørger for at "paddings" mellemrum er lige stor, så bliver det bedre.

Kig på billede måske i kan bruge det jeg har lavet:  

Der er lidt flere ting som man godt kunne stramme op efter min smag, så sig til hvis jeg skal hjælpe jer: Gratis, da jeg er glad i dag.

Jeg synes også der er et eller andet med jeres footer "bunden" men jeg kan ikke finde ud af om jeg synes om den er cool, eller om den skal væk "laves om" ;)

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 01:19

Hey Tommy.

Tillykke med det nye design.

Jeg vil give Thomas Kjær ret, hvis i aligner tingene noget bedre og gør padding/margin mellem tingene til den samme, vil der var meget mere harmoni imellem elementerne. Synes det virker lidt forvirrende at det går i "trapper" ned til selve indholdet.

Jeg ville nok også peppe menuen en smule op, så det ikke kun var tekst links og så den fremtrådte noget mere.

Ud over det synes jeg det ser fint ud, synes jeres logo med filmen ser rigtig godt ud.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)