Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ideer til bund i en taske søges......

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Det jeg siger til dig lagersalg123, er at det er dårligt at bruge træ (hvis vi tænker på miljøet)

Mvh. Thomas De Oliveira

Tænkte jeg nok. Men måske du skulle læse tråden INDEN du kommer med anvisninger.  Så prøv lige at læse tråden og forstå mit svar. Hvis ikke du forstår det. så skriv lige igen eller undlad at citere andre for noget de ikke har tilkendegivet. Du skal nok sove snart Thomas. 

PS Jeg skrev engang til dig, at hvis du virkelig arbejdede (hvilket du så ikke gjorde, men tænkte tanker) fra 0400-0700 og derefter fra 15.00-23.00 så ville der komme noget ud af det..læs lige hvad jeg skrev der...

Jeg ved udmærket godt hvad du skrev!.

Det var heller ikke en hendvisning til dig, men Preben. Jeg giver dig jo faktisk ret Yes

At du tror det er til dig jeg henviser kan jeg jo ikke gøre noget ved, andet end at sige at du tror forkert så;)

Hav en go aften.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:58

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:09

Thomas De Oliveira:

Ok Thomas, trivlen kommer dig til gode så, beklager hvis jeg har misforstået dit indlæg.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:10

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Ok Thomas, trivlen kommer dig til gode så, beklager hvis jeg har misforstået dit indlæg.

Du skal ikke beklage, så har jeg skulle beklage mange gange for at være for langt fremme i skoene (det beklager jeg for!)

Jeg syntes du skriver det på en fedt måde ''Og ja træ kan imprægneres - men er det godt for miljøet?''

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:38

Thomas De Oliveira:

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Du skal ikke beklage, så har jeg skulle beklage mange gange for at være for langt fremme i skoene (det beklager jeg for!)

Jeg syntes du skriver det på en fedt måde ''Og ja træ kan imprægneres - men er det godt for miljøet?''

Mvh. Thomas De Oliveira

Hej 

Man kan bare rage et stykke pergo trægulv .

vh preben

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:58

Lige en opdatering.

Jeghar talt med flere producenter af polyethylen mht bunde i mine tasker. Jeg synes umiddelbart at det bliver for dyrt. For en bund i 2 mm er prisen ca 22 kr. Det bliver altså for dyrt for mig.

Er der nogen af jer der har ideer til mindre penge?

Mvh

Dorthe

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:19

Dorthe Nygaard Gulbæk:
Er der nogen af jer der har ideer til mindre penge?

Send målene og antallet her, så skal jeg tjekke i morgen for dig Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31

Hej

Prøv polystyren (PS) plader istedet. De er stive og billige. Og du kan få Vink til at skære dem ud på mål.

Polystyren er det billigste plast materiale du kan få. Ligeså er det nemt at arbejde med, man kan standse i det.

Og en kommentar til om plast er miljø venligt, så er det så længe det leveres til genanvendelse. Næsten alle plast typer er thermo typer der kan omsmeltes. Så der er ikke noget der. OG tit så består alt plast af en del genanvendt plast, ligesom jern i biler.

/Kenneth

Fra Munkebo
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:07

Målene er 18x32 cm. Jeg tror at de skal være  2 mm i tykkelsen. Hjørnerne skal være afrundede så de ikke skærer hul i stoffet.

På forhånd MANGE TAK!

Hlsen Dorthe

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 08:28

Dorthe Nygaard Gulbæk:

Målene er 18x32 cm. Jeg tror at de skal være  2 mm i tykkelsen. Hjørnerne skal være afrundede så de ikke skærer hul i stoffet.

På forhånd MANGE TAK!

Du er velkommen, hvad med antallet? 300 som du tidligere har anført eller?

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)