Det jeg siger til dig lagersalg123, er at det er dårligt at bruge træ (hvis vi tænker på miljøet)
Mvh. Thomas De Oliveira
Tænkte jeg nok. Men måske du skulle læse tråden INDEN du kommer med anvisninger. Så prøv lige at læse tråden og forstå mit svar. Hvis ikke du forstår det. så skriv lige igen eller undlad at citere andre for noget de ikke har tilkendegivet. Du skal nok sove snart Thomas.
PS Jeg skrev engang til dig, at hvis du virkelig arbejdede (hvilket du så ikke gjorde, men tænkte tanker) fra 0400-0700 og derefter fra 15.00-23.00 så ville der komme noget ud af det..læs lige hvad jeg skrev der...
Jeg ved udmærket godt hvad du skrev!.
Det var heller ikke en hendvisning til dig, men Preben. Jeg giver dig jo faktisk ret
At du tror det er til dig jeg henviser kan jeg jo ikke gøre noget ved, andet end at sige at du tror forkert så;)
Jeghar talt med flere producenter af polyethylen mht bunde i mine tasker. Jeg synes umiddelbart at det bliver for dyrt. For en bund i 2 mm er prisen ca 22 kr. Det bliver altså for dyrt for mig.
Er der nogen af jer der har ideer til mindre penge?
Prøv polystyren (PS) plader istedet. De er stive og billige. Og du kan få Vink til at skære dem ud på mål.
Polystyren er det billigste plast materiale du kan få. Ligeså er det nemt at arbejde med, man kan standse i det.
Og en kommentar til om plast er miljø venligt, så er det så længe det leveres til genanvendelse. Næsten alle plast typer er thermo typer der kan omsmeltes. Så der er ikke noget der. OG tit så består alt plast af en del genanvendt plast, ligesom jern i biler.