De kan ikke laves billigere end vinyl eller plast.. og det med miljøet? så det er i orden at fælde træer til brug for bunde i tasker?
For når noget væske siver ud i tasken og den skal vaskes, er plast eller træ så det bedste?
Og ja træ kan imprægneres - men er det godt for miljøet?
Jeg foreslår hvad jeg tror, jeg gider ikke diskutere det, Kan i så ikke finde jeres egne løsninger, istedet for at have så travlt med de foreslag der kommer?
Det jeg siger til dig lagersalg123, er at det er dårligt at bruge træ (hvis vi tænker på miljøet)
Mvh. Thomas De Oliveira
Tænkte jeg nok. Men måske du skulle læse tråden INDEN du kommer med anvisninger. Så prøv lige at læse tråden og forstå mit svar. Hvis ikke du forstår det. så skriv lige igen eller undlad at citere andre for noget de ikke har tilkendegivet. Du skal nok sove snart Thomas.
PS Jeg skrev engang til dig, at hvis du virkelig arbejdede (hvilket du så ikke gjorde, men tænkte tanker) fra 0400-0700 og derefter fra 15.00-23.00 så ville der komme noget ud af det..læs lige hvad jeg skrev der...
Det jeg siger til dig lagersalg123, er at det er dårligt at bruge træ (hvis vi tænker på miljøet)
Mvh. Thomas De Oliveira
Tænkte jeg nok. Men måske du skulle læse tråden INDEN du kommer med anvisninger. Så prøv lige at læse tråden og forstå mit svar. Hvis ikke du forstår det. så skriv lige igen eller undlad at citere andre for noget de ikke har tilkendegivet. Du skal nok sove snart Thomas.
PS Jeg skrev engang til dig, at hvis du virkelig arbejdede (hvilket du så ikke gjorde, men tænkte tanker) fra 0400-0700 og derefter fra 15.00-23.00 så ville der komme noget ud af det..læs lige hvad jeg skrev der...
Jeg ved udmærket godt hvad du skrev!.
Det var heller ikke en hendvisning til dig, men Preben. Jeg giver dig jo faktisk ret
At du tror det er til dig jeg henviser kan jeg jo ikke gøre noget ved, andet end at sige at du tror forkert så;)