Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspirement netværksgruppe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan er bruger venligheden på dette website - er det let at finde rundt på og få de informationer man ønsker? 

Jeg er lidt i tvivl, om jeg skal gøre det nemmere at finde de lokale netværksgrupper.

hilsen Ole

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:17

kan du ligge et link til hjemmesiden , jeg ved ikke hvad du ønsker feedback på?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 18:59

Ja, det var jo nok en god ide at sende den med. Tak... - her er den:   www.inspirement.dk

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 18:59

Ja, det var jo nok en god ide at sende den med. Tak... - her er den:   www.inspirement.dk

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:28

Hej

Jeg får en scroll bar til siderne, det synes jeg du skal få rettet.

Ellers er det ok.

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 20:24

Hej Morten

Tak for dit svar. Bort set fra højre side og i rammen hvor man søger efter de forskellige byer( grupper), burde der ikke være nogen scrollbar. Er det dem du tænker på, eller er der noget jeg ikke kan se på mine skærme?Der skulle helst ikke være nogen i bunden.

hilsen Ole 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:14

Hej Ole

Det er slet ikke for at lyde negativ, og jeg har ikke læst nærmere på indholdet, men jeg er med i en netværksgruppe her i kbh området - og hvis jeg ikke var det og faldt over din side, så rammer den mig ikke - jeg synes ikke desgn/opsætning er troværdig nok, til en netværksgruppe.

For meget tekst i mine øjne, blot ved første øjekast.

Så jeg synes du burde tænke lidt mere over opsætningen - gør det lidt mere indbydende og troværdigt (ikke og sige at jeg mener i er utroværdige) - og så kan al teksen komme længere ind på siden?

Blot min mening, og der er sikkert mange andre, som både er enige og uenige med mig - det er jo det der er så fantastisk ved dette forum ;)

Bendtsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:44

Jeg synes reklame priserne er meget dyrere da siden jo nærmest ikke findes på google , derved er 50 kr. om måneden , lige lovlig dyr , lave en realistisk pris på siden der passer , med hvor mange besøgene du har , en god ide at gøre det gratis i starten for at få gang i siden , for dem der betaler 50 kr. om måneden vil føle sig snydt , ikke for at være hård over for dig.

Der er ikke arbejdet med titler på siden denne her mener jeg .<title>Inspirement-index</title> husk brug alle 64 tegn mindste

huske skriv dit CVR nummer , så folk kan se det , gerne på alle undersider nederste på side .

Husk lave en kontaktformularen på siden , det er lettere at kontakte dig

Arbejde hårdt og intensivt med søgeord optimering der er meget at lave , flere links til siden mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:04

Hej Ole

Min første indskydelse var "ikke håbløst, men plads til mange forbedringer". Jeg vil ikke gå i for mange detaljer (for jeg syntes der er mange steder der kræver forbedringer), men vil opfordre dig til at kontakte en web designer eller grafiker der kan få ryddet op på siderne. Både mht. lay-out og en præcisering af dit budskab.

- Eks. er der i toppen af dine sider "Netværksgruppen                hvor              driftige         iværk.....". Den store afstand er helt håbløs.

- Tekstblokkene på siden hopper frem og tilbage.

- Få styr på formaterne på reklamer og logoer.

Overstående er ment i bedste mening. Jeg kan se du eller nogen, har brugt noget tid, på dit website. Jeg håber dig al held og lykke.

Venlig hilsen Jacob

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:43

Hej,

Hvis der er behov for en ny website, kan vi hjælpe dig.

Vi er professionelt webdesigner og laver nye hjemmesider for kun 3333 kr (ex. Moms) ,med Domain + Hosting + webdesign ( Adobe Photoshop CS3, Flash CS3, Hype Text Markup Language “HTML”og Cascading Style Sneet “CSS”) Vi designer din hjemmeside ind til du er tilfreds.  

Hvis du ønsker at have et webshop så kan du kontakte os og vi sender dig et tilbud.

Hilsen
GMStudio 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)