Tak for dit svar. Bort set fra højre side og i rammen hvor man søger efter de forskellige byer( grupper), burde der ikke være nogen scrollbar. Er det dem du tænker på, eller er der noget jeg ikke kan se på mine skærme?Der skulle helst ikke være nogen i bunden.
Det er slet ikke for at lyde negativ, og jeg har ikke læst nærmere på indholdet, men jeg er med i en netværksgruppe her i kbh området - og hvis jeg ikke var det og faldt over din side, så rammer den mig ikke - jeg synes ikke desgn/opsætning er troværdig nok, til en netværksgruppe.
For meget tekst i mine øjne, blot ved første øjekast.
Så jeg synes du burde tænke lidt mere over opsætningen - gør det lidt mere indbydende og troværdigt (ikke og sige at jeg mener i er utroværdige) - og så kan al teksen komme længere ind på siden?
Blot min mening, og der er sikkert mange andre, som både er enige og uenige med mig - det er jo det der er så fantastisk ved dette forum ;)
Jeg synes reklame priserne er meget dyrere da siden jo nærmest ikke findes på google , derved er 50 kr. om måneden , lige lovlig dyr , lave en realistisk pris på siden der passer , med hvor mange besøgene du har , en god ide at gøre det gratis i starten for at få gang i siden , for dem der betaler 50 kr. om måneden vil føle sig snydt , ikke for at være hård over for dig.
Der er ikke arbejdet med titler på siden denne her mener jeg .<title>Inspirement-index</title> husk brug alle 64 tegn mindste
huske skriv dit CVR nummer , så folk kan se det , gerne på alle undersider nederste på side .
Husk lave en kontaktformularen på siden , det er lettere at kontakte dig
Arbejde hårdt og intensivt med søgeord optimering der er meget at lave , flere links til siden mv.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Min første indskydelse var "ikke håbløst, men plads til mange forbedringer". Jeg vil ikke gå i for mange detaljer (for jeg syntes der er mange steder der kræver forbedringer), men vil opfordre dig til at kontakte en web designer eller grafiker der kan få ryddet op på siderne. Både mht. lay-out og en præcisering af dit budskab.
- Eks. er der i toppen af dine sider "Netværksgruppen hvor driftige iværk.....". Den store afstand er helt håbløs.
Hvis der er behov for en ny website, kan vi hjælpe dig.
Vi er professionelt webdesigner og laver nye hjemmesider for kun 3333 kr (ex. Moms) ,med Domain + Hosting + webdesign ( Adobe Photoshop CS3, Flash CS3, Hype Text Markup Language “HTML”og Cascading Style Sneet “CSS”) Vi designer din hjemmeside ind til du er tilfreds.
Hvis du ønsker at have et webshop så kan du kontakte os og vi sender dig et tilbud.