Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille sag om Cybercity

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...er enig i cybercitys dårlige kundeservice...

men har lige sendt min router tilbage den blev ødelagt af et lyn....hmmm...håber ikke de bliver sure over at jeg ikke har vedlagt alle kabler ;)

Well...ville lige fortælle at jeg lige var ved at undgå at se at de ville have routeren tilbage.....da det brev hvor det står i er fastklistret på pakken....ligesom en følgeseddel tit er...og jeg smider det tit bare ud.....men så det heldigvis...

kunne det tænkes at du overså det?

ps...i mit tilfælde truer de med at jeg skal betale hvis ikke routeren er dem i hænde inden 14 dage....så underligt at de lod dig have den i 2 ÅR uden at gøre krav på det....well....det kan jo være at de bare lige vil vride det sidste ud af dig når du alligevel opsiger dit abonnement ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:24
Overså det? Hallo, jeg fik det velkomstbrev for SEKS ÅR siden. Tro lige på at jeg ikke kan huske et eneste ord af hvad der stod :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:24
Dato: 31-10-2006 21:47:18 Forfatter: Himlen er min hat
Hej...er enig i cybercitys dårlige kundeservice...

men har lige sendt min router tilbage den blev ødelagt af et lyn....hmmm...håber ikke de bliver sure over at jeg ikke har vedlagt alle kabler ;)

Well...ville lige fortælle at jeg lige var ved at undgå at se at de ville have routeren tilbage.....da det brev hvor det står i er fastklistret på pakken....ligesom en følgeseddel tit er...og jeg smider det tit bare ud.....men så det heldigvis...

kunne det tænkes at du overså det?

ps...i mit tilfælde truer de med at jeg skal betale hvis ikke routeren er dem i hænde inden 14 dage....så underligt at de lod dig have den i 2 ÅR uden at gøre krav på det....well....det kan jo være at de bare lige vil vride det sidste ud af dig når du alligevel opsiger dit abonnement ;-)

Jeg ringede og brokkede mig og fik beskeden, at jeg kan aflevere routeren og så bliver det kreditteret på næste regning - så det sker en af dagene, hvorefter jeg kan bruge lidt tid hos dem, og så få opsagt det abbonoment. IMO er de alt for dyre.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)