Jeg vil starte med at sige det er en KÆMPE forbedring i forhold til før. Designet er mere elegant det er nemmere at finde produkterne mm.
Nå men nu til kritikken:
1. Der står spar 50% men jeg kan ikke klikke på det, så hvilke produkter sparer jeg 50% på?
2. Fri fragt boksen kan peppes meget mere op, jeg så den først relativt sent. Spice den op med lidt grafik eller lign.
3. Når jeg står på f.eks. kategorien Hair Care så er der rigtig meget tom luft i toppen. Få teksten til at gå op omkring billede.
4. Overskriften på produkterne når man står på f.eks. Hair care er i en meget lys lyserød og svær at se for svagtseende. Gør den lidt større og lidt mere markant i farven.
5 .Når jeg står på et produkt står der: in stock - men der står intet om hvor lang tid i er om at pakke varen? skriv istedet leveringstid: x dage.
6. Hvorfor skal jeg tilmelde mig dit nyhedsbrev? List fordelene allerede i boksen i højre side, skriv evt også hvor tit i sender ud.
7. Teksten i bunden med firma oplysninger er i en meget lys grå der er svær at læse på nogle skærme.
8. Hvor er søg knappen, dem der ikke kender til Enter knappen vil mangle en søg knap i søgefeltet.
9. På kontakt siden mangler jeg jeres informationer, det er ikke sikkert jeg vil skrive via en kontaktformular, og det kan også være jeg vil ringe eller sende et brev med posten.
10. Hvorfor skal jeg miste kategorierne når jeg vil læse mere om jer eller kundeservice? Jeg vil konstant se kategorierne, det eneste tidspunkt jeg mener det er iorden at fjerne dem er når kunden har besluttet sig for et køb.
Det lidt mere tekniske
1. Få kigget på dine URLs både index.php ledet kan fjernes og du kan med fordel undvære kategorien i urlen, på den måde undgår du dublicate content hvis et produkt ligger i flere kategorier.
2. Få kigget lidt nærmere på dine titler, dine søgeord kan udnyttes bedre mange steder.
3. Siden er meget langsom på en dansk fobindelse. Hvis du også henvender dig til udlandet så sørg for at få optimeret hastigheden på din løsning. Jeg ville som potentiel kunde hoppe fra pga den er så langsom.
4. Hvorfor er Ship to different adress markeret som standard - Det er den sikkert fordi magento er bygget sådan som standard hvilket er fuldstændig latterligt - Skynd dig at ændre det :)
Det var vidst alt hvad jeg lige kunne finde inden aftensmaden :)
Tillykke med dine nye shop, den er som nævnt meget bedre end den gamle på rigtig mange punkter.