Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redeign af min magento shop, hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Saa har jeg faaet lavet designet om paa min shop saa den skulle være mere brugervenlig for kunden ( og mig ).

Hvad mener i om den?

Hvad er førstehaandsindtrykket, farver, etc?

der er problemer i internet explore ( pis windows Angry )  og det bliver set paa.

jeg er ved at rette tekster til ,saa de er ikke helt færdige.

www.organicdreams.eu

Takker

mvh anders

ps: jeg bruger mac men har XP via vmware. Hvordan kan det være at i opera/firefox igennem XP ser shoppen anderledes ud, iforhold til farver, skrifter?

Jeg faar slet ikke den god fornemmelse af shoppen naar jeg ser den med XP som jeg med Mac'en?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:15

Tror du skal ha fat i personen der har lavet den for dig, ser ud til det hopper noget rundt i de forskellige browsere...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 21:23

Dennis Nielsen:

Tror du skal ha fat i personen der har lavet den for dig, ser ud til det hopper noget rundt i de forskellige browsere...

Hej

Ok, hvilken browser og system bruger du?

Jeg bruger selv Mac - firefox, opera og safari og der ser de ok ens ud..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udmærket  webdesign Smile

Linket virker ikke i dit indlæg ligger det ligge her  http://www.organicdreams.eu

Lave titlen med mindste 64 tegn denne her mener jeg <title> Home page Organic Dreams</title> husk unikke titler på alle undersider.

Angående kontaktsiden ville jeg ligge en kontaktformular ,

Jeg er ikke bedst til engelske tekste , så jeg giver  ikke feedback på teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00

Kan godt lige farveren jeg sidder på en debian med firefox. har lige prøve via min windows ja

du skal nok have fat i ham der har lave dit design . da regleren for farver ikke helt er overholdt

"hex osv" kunne være en god ide lige af se det igemmen .

men ellers ser det godt ud.

godt af se et webshop kører efter KISS princip

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil starte med at sige det er en KÆMPE forbedring i forhold til før. Designet er mere elegant det er nemmere at finde produkterne mm. 

Nå men nu til kritikken:

1. Der står spar 50% men jeg kan ikke klikke på det, så hvilke produkter sparer jeg 50% på?

2. Fri fragt boksen kan peppes meget mere op, jeg så den først relativt sent. Spice den op med lidt grafik eller lign.

3. Når jeg står på f.eks. kategorien Hair Care så er der rigtig meget tom luft i toppen. Få teksten til at gå op omkring billede.

4. Overskriften på produkterne når man står på f.eks. Hair care er i en meget lys lyserød og svær at se for svagtseende. Gør den lidt større og lidt mere markant i farven.

5 .Når jeg står på et produkt står der: in stock - men der står intet om hvor lang tid i er om at pakke varen? skriv istedet leveringstid: x dage.

6. Hvorfor skal jeg tilmelde mig dit nyhedsbrev? List fordelene allerede i boksen i højre side, skriv evt også hvor tit i sender ud.

7. Teksten i bunden med firma oplysninger er i en meget lys grå der er svær at læse på nogle skærme.

8. Hvor er søg knappen, dem der ikke kender til Enter knappen vil mangle en søg knap i søgefeltet.

9. På kontakt siden mangler jeg jeres informationer, det er ikke sikkert jeg vil skrive via en kontaktformular, og det kan også være jeg vil ringe eller sende et brev med posten.

10.  Hvorfor skal jeg miste kategorierne når jeg vil læse mere om jer eller kundeservice? Jeg vil konstant se kategorierne, det eneste tidspunkt jeg mener det er iorden at fjerne dem er når kunden har besluttet sig for et køb. 

Det lidt mere tekniske 

1. Få kigget på dine URLs både index.php ledet kan fjernes og du kan med fordel undvære kategorien i urlen, på den måde undgår du dublicate content hvis et produkt ligger i flere kategorier

2. Få kigget lidt nærmere på dine titler, dine søgeord kan udnyttes bedre mange steder.

3. Siden er meget langsom på en dansk fobindelse. Hvis du også henvender dig til udlandet så sørg for at få optimeret hastigheden på din løsning. Jeg ville som potentiel kunde hoppe fra pga den er så langsom. 

4. Hvorfor er Ship to different adress markeret som standard - Det er den sikkert fordi magento er bygget sådan som standard hvilket er fuldstændig latterligt - Skynd dig at ændre det :) 

Det var vidst alt hvad jeg lige kunne finde inden aftensmaden :)

Tillykke med dine nye shop, den er som nævnt meget bedre end den gamle på rigtig mange punkter.  

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:56

Martin Tygsen:
Jeg vil starte med at sige det er en KÆMPE forbedring i forhold til før. Designet er mere elegant det er nemmere at finde produkterne mm. 

Meget enig. Den første side var umulig at finde rundt i.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 22:28

hej alle

Takker for jeres mange info og hjælp.

Jeg tager li en ting af gang ;-)

Jeg er begyndt at prøve at ændre titlerne. Home page skulle gerne hedde noget andet nu.

Naar jeg ændre de titler kommer der automatiske "organic dreams" med i enden? Det staar ikke inde i feltet i magento? Hvis jeg bare skrev "dims" i feltet og der ikke staar andet kommer titlen til at hedde "dims organic dreams" ? Hvor kommer det lige fra? Jeg kan jo ikke se det i feltet saa jeg kan ikke slette det..?

jeg undre mig Indifferent

ps: jo saa har jeg en masse gamle sider fra det første design som stadige er aktive. Skal jeg ikke slaa dem fra saa de ikke er aktive mere? Men hvis jeg gør det og en søger paa "nascent organic" i frankrig vil de faa en gl "brand" side med den gamle side og hvis jeg slaar den fra faa de en fejl at linket ikke virker.

Saa hvad skal jeg gøre med alle de gamle sider?

Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:25

Hej Anders

Tillykke med den. Dejlig lys og indbydende.

Jeg er helt enig med Martin Tygsen. Derudover ville jeg rykke Facebook logoet over til højre, for at få  den til at være mindre i øjenfaldende. Overvej om du har en plan for din brug af din facebookside lige nu. Risikoen ved at have linket der, er at potentielle kunder klikke væk fra din side og glemmer at købe noget hos dig.

Tror også siden vil virke mere troværdig med lidt flere forskellige produkter.

Komprimer mængden af tekst på din "the organic way". Målet med siden (og alle andre sider) må være at sælge dine produkter og det gør en hel 21 " skærm med ren tekst altså ikke.

Al held og lykke med siden.

Jacob

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:41

Anders Sorensen:
Naar jeg ændre de titler kommer der automatiske "organic dreams" med i enden? Det staar ikke inde i feltet i magento? Hvis jeg bare skrev "dims" i feltet og der ikke staar andet kommer titlen til at hedde "dims organic dreams" ? Hvor kommer det lige fra? Jeg kan jo ikke se det i feltet saa jeg kan ikke slette det..?

Det er en indstilling under opsætning du skal ind og ændre på. 

Anders Sorensen:
ps: jo saa har jeg en masse gamle sider fra det første design som stadige er aktive. Skal jeg ikke slaa dem fra saa de ikke er aktive mere? Men hvis jeg gør det og en søger paa "nascent organic" i frankrig vil de faa en gl "brand" side med den gamle side og hvis jeg slaar den fra faa de en fejl at linket ikke virker.

Skynd dig at få integreret de gamle sider over i de nye design, det er vel værdifuld viden som kunderne gerne skulle have.  

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)