Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en trist Amino!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay super.

Så snart det er på har du et medlem mere, for ja det er et fedt produkt de er kommet med der.

Dog trist at den ikke understøtter Adobe Flash, men det er der jo ikke nogle af Apples produkter som gør. på nær OSX

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 18:42

iPadfan.dk:

Selektiv:

Det koster at få fans...og ja, det er mange penge at udlodde, men måske er det det værd. Det kommer selvfølgelig an på, hvoad jeres formål med fansiden er?

Det er en god idé, men ja det er mange penge.. Har også tænkt på at starte med noget billige såsom Apple tilbehør til iPhones, iPod osv. 

Det tror jeg nu også du kunne komme ret langt med :-)

Og hvem ved, det er da ikke utænkeligt, at der er en forhandler der vil sponsorere en sådan?

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 19:02

Selektiv:

Og hvem ved, det er da ikke utænkeligt, at der er en forhandler der vil sponsorere en sådan?

Det var slet ikke en tosset idé ;) Det tror jeg lige at jeg vil undersøge, om jeg ikke kan få lave et samarbejde med et firma som alligevel skal have noget reklame på dets produkter..

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 19:07
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Skrevet kl. 19:11

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 19:47

Selektiv:

iPadfan.dk:

Selektiv:

Det koster at få fans...og ja, det er mange penge at udlodde, men måske er det det værd. Det kommer selvfølgelig an på, hvoad jeres formål med fansiden er?

Det er en god idé, men ja det er mange penge.. Har også tænkt på at starte med noget billige såsom Apple tilbehør til iPhones, iPod osv. 

Faktisk en god idé (:

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Skrevet kl. 20:19

Michael R. Gertz:

Så snart det er på har du et medlem mere, for ja det er et fedt produkt de er kommet med der.

Sådan, så er der den opdateret med flere informationer.. Derudover har vi postet nogle nyheder på væggen, og der er vidoer på vej ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:37

Betsson lavede en konkurrence i deres Facebook gruppe, hvor man for at deltage skulle fortælle om en sjov Betsson eller pokeroplevelse. Den der fik flest Yes på sit vægopslag vandt en fodboldrejse. Det smarte var at for at kunne give en Yes på Betssons væg, så blev man nødt til at tilmelde sig gruppen. Betsson nåede ihvertfald op på over 1.000 medlemmer af gruppen og personen der vandt havde over 300 Yes på sit opslag Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Skrevet kl. 21:57

Nicolaj:

Betsson lavede en konkurrence i deres Facebook gruppe, hvor man for at deltage skulle fortælle om en sjov Betsson eller pokeroplevelse. Den der fik flest Yes på sit vægopslag vandt en fodboldrejse. 

Okay, ja det var faktisk en smart måde at gøre det på.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:06

Åh, du godeste, tænkte jeg, da jeg så overskriften. Bare det ikke er en, som er ved at bukke under, der har jo været nogle stykker her på det seneste. Og heldigvis mange gode Aminoer, som skriver opmuntrende og med masser af gode råd.

Så det var da rart, at det bare handlede om en facebook gruppe. Jeg hra også en side, men den er sådan set mest for folk, som interesserer sig for emnet - jeg går altså ikke egentlig efter tilmeldinger bare for tilmeldingens skyld. Men den er her: http://fb.ivbogen.dk.

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)