Done (: |
Så er vi oppe på 11 fans.. Rigtig mange tak til de rare amino'er indtil videre..
preben mortenwold:Hvad kan man vinde?
Vi har godt nok ikke sat en konkurrence op, men det kunne da være vi skulle gøre det.. :)
Done (: |
Det ville jo være helt oplagt at udlode en ipad til en fan, når der er kommert 1000 fans...eller 5000 fans. For samtidig at skabe aktivitet på siden, kan I skrive at den fan, der på væggen bedst har beskrevet hvordan han/hun har fået fans til jeres side, vinder. Stor interakton på siden gør den mere interessant og vil samtidig hurtigere tiltrække nye fans. Det koster at få fans...og ja, det er mange penge at udlodde, men måske er det det værd. Det kommer selvfølgelig an på, hvoad jeres formål med fansiden er?
|
Man kan udtrække 10 præmier for hver 500 der melder sig, 10 tilfældige? |
Det er en god idé, men ja det er mange penge.. Har også tænkt på at starte med noget billige såsom Apple tilbehør til iPhones, iPod osv. |
iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad
er hermed tilmeldt som fan |
Ja det var også en mulighed, også give nogle mindre præmier..
|
Selvfølgelig gør det det :) Vi tager imod alt den hjælp og råd vi kan få.. Så tak mikael |
Hmm jeg vil sige at lidt mere info på gruppens væg ville nok gøre underværker.
Jeg tænkte selv hey fint jeg tilmelder mig, men så at der kun var 11 medlemmer, og at der intet information var på vægen eller andre steder, og så tænkte jeg, hmm hva er egetlig meningen med denne gruppe??? |
Tak for svar..Du har ret, der mangler mere info i gruppen. Er ved at opdatere den med de nyeste billeder, infos, nyheder osv. omkring Apple iPad.. Så det er på vej ;) |