Du skal bestemt lade de betalte kliks gå direkte til din hjemmeside - du betaler jo for det :) Når du så får dem ind på siden, så gør alt hvad du kan for at holde på dem. Evt. sæt et nyhedsbrev ind, hvor du fanger så mange emails som muligt
Okay det vil jeg gøre.. God idé med nyhedesbrev men hvad kan jeg bruge som nyhedsbrev? Ved du om der findes et modul eller sådan noget til vbulletin?
iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad
Der findes nyhedsbrevmoduler til vb, problemet er at komme igennem til udbyderne af adresserne (yahoo, gmail etc). Der findes dog flere danske virksomheder som tilbyder listhosting. Hvor godt de kommer igennem, skal jeg dog ikke kunne sige, men hvis de ikke kom igennem, ville de nok ikke være in business, såå...
Anyway, mht. FB, så target alt hvad der har med apple at gøre, helt ned til deres specifikke modeller. Det kan fx være iphone osv
Der findes dog flere danske virksomheder som tilbyder listhosting. Hvor godt de kommer igennem, skal jeg dog ikke kunne sige, men hvis de ikke kom igennem, ville de nok ikke være in business, såå...
Okay, hvad mener du med listhosting?
tony:
Anyway, mht. FB, så target alt hvad der har med apple at gøre, helt ned til deres specifikke modeller. Det kan fx være iphone osv
Jep det vil jeg gøre.. jeg vil prøve at tilføje alle apple modellerne som søgeord og se hvad jeg skal give pr. klik...
En ting mere.. Nogen som har idéer til hvordan jeg kan få brugerne til at registrere sig på siden.. Har besøg på siden, men tror der skal mere til før de registrer sig.. Har pt lukket forummet "billeder og videoer". Så man skal registrere sig for at se billeder og videoer.. Men er der andre ting man kan gøre?
Listhosting er en webhost der hoster din email-liste (dine tilmeldte personer)
FB: du kan evt oprette annoncer for hver "keyword gruppe", så du kan se hvilke der er billigst. Måden normalt kommer gang i et forum er, hvis der er aktivitet og spændende emner. Mig bekendt kan du ikke købe ipad'en i DK endnu, så tiden er måske ikke helt moden endnu. Når den engang kommer til DK tror jeg automatisk der kommer mere gang i det
Vi er ved at kigge på designet.. for det er rigtigt den mangler et Apple look.
Angående dansk / engelsk, er det pga. vi har nogle problemer med den danske oversættelse af forummet.. Vi arbejder på det og burde være oppe engang i morgen..