Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DESIGN - Branche branding - GRØNT LOGO

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej lyder da umidlbart som en god ide men hvad er din tanke bag hvordan det skal bruges? Vil du lave din egen "svane" mærke organitation som laver øko certificering for andre mærker så de kan få dit logo på deres produkt eller er det kun til din egne? Hvis det bare er til din egne kan det godt give bagslag vil jeg våge at påstå. Når en kunde ser sådan et logo regnet de jo med at der står en organation bag som har kontrolleret produktet og når så de finder ud af at det bare er et logo som selv har fået designet og sat på varen, bliver de nok ikke så glade. Hvorfor for du ikke dine produkter certificeret hos EcoCert eller ligende og får et logo på som kender og stoler på? Ok EcoCert kræver ikke så høj en % sats af det økologiske men der er da andre hvor kravet er langt større. Mvh anders
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:58

Hej Anders

Tak for input, svar herunder:

Anders Sorensen:
men hvad er din tanke bag hvordan det skal bruges?

Forbliver indtil videre en forretningshemmelighed.

Anders Sorensen:
Hvorfor for du ikke dine produkter certificeret hos EcoCert eller ligende og får et logo på som kender og stoler på?

Har jeg skam også på de produkter hvor ingredienserne er Ecocert certifiserede.

Anders Sorensen:
EcoCert kræver ikke så høj en % sats af det økologiske men der er da andre hvor kravet er langt større.

Det drejer sig ikke kun om økologi.

Hvilke certificeringer mener du dækker for kosmetiske produkter?

Med 0,1% indhold af en økologisk ingrediens, kan du i dag kalde produktet økologisk, og så kan der for den sags skyld godt indholde miljøskadelige stoffer og parfumer der giver allergiske reaktioner m.v.

Et Ecocert logo på et produkt er ingen garanti, som du sikkert er bekendt med Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 14:23
Hej så må vi jo vente i spænding ;) men kan godt lide ideen men på logoet hurtigt kan hvor mange % økologi der er i. Måske en tegning af en shampoo flaske. Des mere den er fyldt med grøn farve des større indhold er økologisk. Div en flaske fyldt helt op er er hel grøn indeholder 100% økologiske ingrediense. Hvis du ka følge mig :) jeg vender lige tilbage senere med andre end EcoCert. Er på job li nu. Ja helt sikkert det drejer sig om meget mere end bare økologi.
Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 14:26
Undskylderat. Mine beskeder stårgnider sammen men jeg skriver fra miniPhone og det lader ikke til at mino tager min lineskift med.
Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:33

Anders Sorensen:
Undskylderat. Mine beskeder stårgnider sammen men jeg skriver fra miniPhone og det lader ikke til at mino tager min lineskift med.

Ingen problemer, jeg indholdslæser Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:20

Mange tak for indkomne forslag og kommentarer.

Der er fundet den rigtige samarbejdspartner på projektet både hvad angår designkvalitet og interesse for målet med konceptet.

Herligt at se, at man på Amino til tider kun skal bruge få timer på sin idé til at man er på skinner med de rigtige mennesker i projektet.

Ikke mindre end imponerende.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)