Ja, det er måske smag og behag. Men nu har du ikke set disse modeller. Kvaliteten er faktisk fremragende, og de bliver næsten produceret samme sted som ipod, og er i samme kvalitet.
Nu er det her jo heller ikke en billig-billig udgave, som man kan få i thailand på gaden for 200 kr !!
Dato: 31-10-2006 07:07:18 Forfatter: Martin Tygsen Spændende tilbud, men hvis i vil sælge flere af dem bør i nok få taget nogle ordentlige billeder, så man kan se kvaliteten virkelig er som du siger.
Derudover forstår jeg ikke helt: de bliver næsten produceret samme sted som ipod.
Bliver de prdouceret på fabrikken ved siden af eller hvordan skal det næsten forståes
Kenneth: Vil du ikke komme med din anmeldelse af den når du får den?
Hej, det er fordi at vi ikke ved med sikkerhed hvor ipod bliver produceret, men vi "tror" det er samme sted, da det er hvad jeg har hørt. Tror ikke lige jeg har tid til en anmeldelse, men har selv prøvet produktet - og det er virkelig godt!!
Flot design (ligner måske lidt meget Apple''s), godt at der er oplader til samt indbygget FM-radio
Står desværre ikke lige og mangler en mp3/mp4-afspiller, men jeg falder dog over ordet "nano" på hjemmesiden. Nu har I vel husket at tjekke, om Apple har varemærkeregistreret ordet "nano" i forbindelse med mp3/mp4-afspillere - ellers kan det ske, at I får en ubehagelig julegave fra Æblerne fra Søllerødvej for at bruge ordet i jeres markedsføring
Faldt lige over en interessant artikel i den sammenhæng; Will Apple face trademark infrigement with Creative of the iPod nano? Men jeg må da ærligt indrømme at jeg heller ikke finder det for heldigt at både navn og design ligger der op ad, samt at man skriver at de "vist nok" skulle blive produceret samme sted som ipod :)