Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En billig MP4 afspiller til jer!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :
hehe... har set en del af disse modeller... personligt vil jeg hellere bruge mine penge på en ipod...

Sætter man de 2 producenter op mod hianden ser man hurtigt hvilken en der er købt billig...

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:21
Dato: 31-10-2006 00:46:11
Forfatter: Kenneth Boysen
Hej Jesper

Jeg har lige bestilt og for bare svaret ''tak for bestilligen, vi kontakter dig omkring den 1/12''

Hvorfor kan jeg ikke få den nu? Skal jo bruge den nu!!!!

Hej - prøv at læse teksten på siden. Der kan du også læse at du først for dem omkring der, samt hvorfor du gør det.

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:21
Dato: 31-10-2006 01:47:47
Forfatter: Dimitri Hardorff
Kan en mp4 afspiller afspille mp3-filer?

Ja, den kan godt afspille almindelige mp3 filer :-)

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:23
Ja, det er måske smag og behag. Men nu har du ikke set disse modeller. Kvaliteten er faktisk fremragende, og de bliver næsten produceret samme sted som ipod, og er i samme kvalitet.

Nu er det her jo heller ikke en billig-billig udgave, som man kan få i thailand på gaden for 200 kr !!

// Jesper Skov

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:07
Spændende tilbud, men hvis i vil sælge flere af dem bør i nok få taget nogle ordentlige billeder, så man kan se kvaliteten virkelig er som du siger.

Derudover forstår jeg ikke helt: de bliver næsten produceret samme sted som ipod.

Bliver de prdouceret på fabrikken ved siden af eller hvordan skal det næsten forståes

Kenneth: Vil du ikke komme med din anmeldelse af den når du får den?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:21
Dato: 31-10-2006 07:07:18 Forfatter: Martin Tygsen Spændende tilbud, men hvis i vil sælge flere af dem bør i nok få taget nogle ordentlige billeder, så man kan se kvaliteten virkelig er som du siger.

Derudover forstår jeg ikke helt: de bliver næsten produceret samme sted som ipod.

Bliver de prdouceret på fabrikken ved siden af eller hvordan skal det næsten forståes

Kenneth: Vil du ikke komme med din anmeldelse af den når du får den?

Hej, det er fordi at vi ikke ved med sikkerhed hvor ipod bliver produceret, men vi "tror" det er samme sted, da det er hvad jeg har hørt. Tror ikke lige jeg har tid til en anmeldelse, men har selv prøvet produktet - og det er virkelig godt!!

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:51
Dato: 28-10-2006 12:17:44 Forfatter: pbtryk.dk
* Batterilevetid
* Ladebetingelser
* Opgraderingsmuligheder
* etc.

Betteritiden er på 8-12 timer, der følger oplader med.. hvad mener du med opgraderingsmuligheder?

// Jesper Skov

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:36
Flot design (ligner måske lidt meget Apple''s), godt at der er oplader til samt indbygget FM-radio

Står desværre ikke lige og mangler en mp3/mp4-afspiller, men jeg falder dog over ordet "nano" på hjemmesiden. Nu har I vel husket at tjekke, om Apple har varemærkeregistreret ordet "nano" i forbindelse med mp3/mp4-afspillere - ellers kan det ske, at I får en ubehagelig julegave fra Æblerne fra Søllerødvej for at bruge ordet i jeres markedsføring 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:52
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)