Jeg syntes lige at i også skulle have glæde af dette tilbud, da i jo sparer en del i forhold til markedsprisen på andre produkter. Men det drejer sig om en yderst god mp4-afspiller, som næsten kan det hele. Du kan læse meget mere på www.carplanet.dk/mp4 Håber da det er noget i vil benytte jer af, da i her for en fed afspiller i lækkert design, med lækre funktioner og til en formidabel pris! |
En billig MP4 afspiller til jer!
// Jesper Skov
|
// Jesper Skov
![]() |
Ja, eller nogle som var trætte af apple''s priser. De skulle vist nok bliver produceret samme sted som ipod også :-) |
// Jesper Skov
* Batterilevetid * Ladebetingelser * Opgraderingsmuligheder * etc. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Godt nok billige, men hvad betyder mp4, er det fordi den kan vise video også eller hvad betyder det ? |
Har ikke et link til producenten, men vil prøve at finde ud af nogle af de ting du gerne vil have svar på. Men som sagt er batterilevetiden god (har ikke tal på det), og ved ikke hvad du mener med ladebetalingelser - men det er jo bare et alm. dansk stik, som du sætter i din stikkontakt? |
// Jesper Skov
Hej, .mp3 er et helt rent audiokompressionsformat. Men .mp4 er derimod en container, som både kan indeholde et mpeg4 videospor og et aac audiospor, eller kun en af dem. Mpeg4 er en nyere videokompressions teknik, som er kommet for at afløse den tidligere Mpeg2. AAC er et audiokompressionsformat der på flere måder er bedre end mp3, men også mere effektivt. |
// Jesper Skov
Hej Jesper Jeg har lige bestilt og for bare svaret "tak for bestilligen, vi kontakter dig omkring den 1/12" Hvorfor kan jeg ikke få den nu? Skal jo bruge den nu!!!! |