|
Jeg havde faktisk med tidligere svar, til hensigt at stoppe denne tråd, da der for mig at se ikke kommer noget brugbart ud af den. Men nu kommer der så en rigtig gammelsmølfkommentar, som jeg simpelthen ikke kan og vil lade stå ubemærket hen.
citat lagersalg123:
Det han søger vil aldrig kunne lade sig gøre med den viden han har, derfor er han nok nødt til at gå en anden vej, hvilket han bliver rådet til, kommentaren om hvornår jeg startede business kom alene fordi han skulle belære mig om enkelte ords betydning, og den slags pomfritter har ikke en jordisk chance der hvor der virkelig er penge at hente.
citat slut.
Det er muligt, lagersalg123, at du har mange års erfaring i branchen, og for det skal du selvfølgelig have den respekt du fortjener. Dog vil jeg ikke mene at selv 10.000 års erfaring gør dig alvidende, og du såvel som andre kan også lære (måske endda af de yngre iværksættere).
Grunden til at jeg nu blander mig i denne håbløst afsporede tråd er, at du igen drager konklusioner, og denne gang på en meget fornærmende måde, ud fra ting du på ingen måde har undersøgt. Jeg synes det er utrolig flabet og meget betænkeligt at en "gammel rotte" som dig på den måde debatterer så usagligt, for hvordan kender du noget som helst til min viden på området, når du ikke har spurgt ind til det?!
Jeg er dybt forarget og chokeret over din meget (efter min mening) uintelligente tilgang til denne debat.
Jeg synes du skulle læse hvert indlæg i denne debat en gang til og så læse hvad der står og ikke hvad du selv kreerer i dit hoved, der tydeligvis er farvet af mange års (bitter?) erfaring i faget.
Jeg belærte dig på intet tidspunkt om betydningen af ord. Jeg udspecificerede derimod min mening da du tydeligvis (og endnu ikke?) forstod det.
Før du skriver et svar til dette vil jeg gerne bede dig læse hvad jeg skriver og tage ordende for hvad de er og ikke hvad du tror de er. Er du i tvivl, så spørg (sælgerhåndbogens regel nr. 1) !
En tak skal lyde til de folk der forstår at jeg ikke har til hensigt at udlevere alle mine planer her, men at finde samarbejdspartnere der kan hjælpe mig videre med projektet.
Som jeg har skrevet et par gange før, men som åbenbart kræver endnu en gennemgang for at få alle på bagerste række med også, så HAR jeg undersøgt markedet mht. konkurrenter og kunder. Jeg HAR lavet budget eksempler. Jeg HAR undersøgt juridiske forhold. Jeg HAR undersøgt tekniske krav og hvordan disse opfyldes. Jeg har IKKE lavet en forretningsplan på papir (den er i mit hoved).