Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Time beregner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer
Er det nogle at jer der kender et godt program til at beregne timer brugt foran computeren. Jeg laver løbende en masse små updates på forskellige sider og er blevet træt af at holde styr på de små tidsintervaller på papir.

Det man skal kunne i programmet er at indtaster hvem man laver arbejdet for og trykke på "start" hvorefter den så løbende tæller antal minutter før man trykker på stop.

Er der nogle der kender et godt program der kan noget i den stil?

På forhånd tak 

/Anders

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:05
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 17:26
Det program er jo bare helt perfekt, tusind tak!  

/Anders

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:29
godt at høre du kunne bruge det, tror faktisk jeg selv har det fra amino
Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:53
hvis det skulle være gratis kan Microsoft Outlook jo også klare det.

Du kan under journaler oprette opgaver m.m. og starte en tæller når du påbegynder en opgave.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 20:19
Allnetics Working Time Tracker har jeg brugt med stor glæde.

Den giver mulighed for at lave en gruppe, eksempelvis en kunde, og så under kunden kan man lave en række projekter - som man igen kan lave underopgaver og underopgaver til. Det gør at man kan registrere ret granuleret hvad man har lavet, og hvor lang tid det har taget.

Man kan efterfølgende eksportere data i alskens formater, deriblandt som html, som jeg bruger meget. Når man starter tælleren, og så forlader computeren, spørger den pænt om man vil tælle inaktiviteten med eller se bort fra den.

Jeg er ikke bekendt med anden software som på så intuitiv måde kan holde styr på tidsforbrug. Hvis blot man kunne forene dette med todo-lists og estimater, så ville det være perfekt :)

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 20:23
Dato: 27-10-2006 18:52:37 Forfatter: gbl

Du kan under journaler oprette opgaver m.m. og starte en tæller når du påbegynder en opgave.

Microsoft Outlook er mig bekendt ikke gratis?

Mvh. Joachim

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:34
Dato: 27-10-2006 20:22:33 Forfatter: Joachim Lykke Andersen
Dato: 27-10-2006 18:52:37 Forfatter: gbl

Microsoft Outlook er mig bekendt ikke gratis?

Mvh. Joachim

Det er indforstået at så snart man har en windows computer har man også office, hvor outlook er en del.

personligt kender jeg ikke en eneste windows bruger som ikke også har office. men jeg kan da tage fejl.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 22:06
Hej,

Nu var det ikke for at være kværulant og det er da givetvis korrekt at mange har Outlook med i deres PC køb, men der har de vel også betalt for den, selvom den er med i en pakkeløsning. Derudover bliver der med mange billige pc''ere leveret Works istedet for Office.

Jeg har en PC med Ubuntu og en Laptop med Windows XP, og på ingen af maskinerne har jeg office, så der findes ihvertfald én ;)

Mvh. Joachim

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:11
okay fair nok, hehe.. Men hvordan i alverden klare du dig uden word ?, det kan vel ikke passe at du bare bruger works i stedet... Selv jeg (mac bruger) har microsoft word, man kan da ikke undvære det, og det er da for dyrt bare at købe alene.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)