Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilister kører fra benzintanken uden at betale?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Der må være en løsning på at løse dette problem ? 

Bortset fra at kunden på forhånd skal betale inde i butikken inden påfyldning ?

vh preben

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 06:02

Tankpasseren kan stå ude ved standerne og fylde benzin på bilen for folk. Så slipper vi også for at gå ud af bilen og gøre det selv Wink

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:27

Det skal vel bare være standard, at man kun kan betale ved automaten, hvorefter benzinen bliver frigivet. Ulempen er vel bare, at tankstationen mister omsætning.

Men måske kunne de lave drive-through tankstation, hvor man kører forbi en luge og køber sine småvarer og betaler for benzinen, hvorefter man kører videre hen og tanker op.

Eller også kunne man bruge princippet fra farvepatroner i penge, så der altid er en lille sprængladning i benzinen, der kan detoneres, hvis der ikke bliver betalt Wink

Hej med dig :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 07:37

Hej Preben,

Er den oplagte løsning ikke at indføre selvbetjeningsautomater med betaling ved standeren?

Det er sket hos en af mine lokale tankstationer, og de påstår, at de ikke har kunnet mærke nogle nedgang i omsætningen i den tilhørende butik.

Modsat en anden lokal tankstation, hvor man først skal ind i butikken og fortælle, at man gerne vil tanke. Der kommer jeg ikke længere, fordi det simpelthen er for besværligt.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:13

Nu er det heldigvis mange år siden jeg sidst har været nødt til at tanke benzin Wink

Men når jeg tanker diesel er det næsten altid ved en ubemandet tankstation og der har jeg det fint med at betale ved standeren, så slipper man også for at stå i en eventuel kø inde i butikken og ske at blive fristet af det store og meget usunde udvalg af slik de har stående strategisk placeret...

Ved en bemandet tank hvor man kan vælge mellem at betale i butikken eller ved standeren vælger jeg også standeren, der er jo så nemt.

Men set fra butikkens synspunkt er jeg nok en træls kunde de ikke lige kan lave et mersalg til i form af slik eller en hotdog.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:01

Tommy Krabbe:

Det skal vel bare være standard, at man kun kan betale ved automaten, hvorefter benzinen bliver frigivet. Ulempen er vel bare, at tankstationen mister omsætning.

Men måske kunne de lave drive-through tankstation, hvor man kører forbi en luge og køber sine småvarer og betaler for benzinen, hvorefter man kører videre hen og tanker op.

Eller også kunne man bruge princippet fra farvepatroner i penge, så der altid er en lille sprængladning i benzinen, der kan detoneres, hvis der ikke bliver betalt Wink

HØRT Yes

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 14:13

Man kunne lave små bokse ved standerne. Hvor pågældende så skal smide bilnøglen i, før han tanker benzin. Når der er betalt, bliver boksen frigivet med en knap fra butikken af og vedkommende får sin nøgle igen. Det burde heller ikke være den helt store investering.

Man kunne også lave bomme ved standerne, noget i stil med ligesom dem når du skal ud af en parkeringskælder eller lignende.

Små kameraer som på standerne, som direkte filmer på området hvor den pågældende tanker, (prevæntiv virkning)

Ja der er jo mange muligheder, altså rent teknisk hehe , men at føre det ud i livet koster jo nok :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55

Nu er det jo ikke alle, der gør det bevidst.

Har selv prøvet for nogle år siden at tanke og herefter glemme at betale...........!

Fik så en hilsen.....gav en undskyldning og betalte så.

/peter

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:05

Dino:

Man kunne lave små bokse ved standerne. Hvor pågældende så skal smide bilnøglen i, før han tanker benzin. Når der er betalt, bliver boksen frigivet med en knap fra butikken af og vedkommende får sin nøgle igen. Det burde heller ikke være den helt store investering.

Man kunne også lave bomme ved standerne, noget i stil med ligesom dem når du skal ud af en parkeringskælder eller lignende.

Små kameraer som på standerne, som direkte filmer på området hvor den pågældende tanker, (prevæntiv virkning)

Ja der er jo mange muligheder, altså rent teknisk hehe , men at føre det ud i livet koster jo nok :-)

Nøglerne er måske lige slemt nok - men den kunne jo sluge kørekortet og først spytte det ud igen når tankpasseren registrerede at der var betalt :)

Men mister dog de kunder som lige har glemt kørekortet derhjemme - men så kunne de evt. deponere noget andet inde på tanken eller betale forud for tankning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24

Tommy Krabbe:

Hej

Jeg er enig med Tommy Yes

Jeg kan også godt lide forslaget om en lille sprængladning, så vi alle kan se rækken af "fjolser", som havde et problem med betalingen.

Hilsen

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)