Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ens html kode og design DUPLICATE CONTENT?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Som titlen siger, så ville jeg spørge jer kloge hoveder om hvis man har samme html kode og design på flere sider, men ikke samme tekst! Er det så duplicate content?

Håber i har svar på det ;)

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:08

Det korte svar: Nej!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 20:37

Okay tak :)

Hmm hvad er det lange?

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej og ja. :)

NEJ fordi det er HTML og JA fordi du har meget af det samme indhold på hvert side.
Det korte svar er nej, fordi sådan er HTML opbygget.

Det lange JA er fordi:
Man skal lære at adskille HTML og CSS (styling) i hvert deres område (fil) og evt. have en menu baseret på CSS. På den måde slipper du for at redigere i hver eneste side for at rette i menuen eller designet fordi du kun retter den i en enkelt fil. Templaten kommer altid til at gentage sig og derfor en smule duplicate content. Men hvis du adskiller HTML og CSS har du stadigvæk duplicate content, men du får det 1000 gange nemmere ved at rette i noget.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 20:59

Okay, det gør jeg i for vejen :)

Så chancen er ikke stor for at de banner mig for duplicate content fordi html er ens på flere sider.

Tænker også så må dem der download gratis templates have et problem :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lVictor:
Men hvis du adskiller HTML og CSS har du stadigvæk duplicate content, men du får det 1000 gange nemmere ved at rette i noget.

Sikke noget sludder, IVictor! Hverken HTML koden eller style sheets er på nogen måde duplicate content. En template er derfor ABSOLUT ikke duplicate content. Det er kun tekst, der kan betragtes som duplicate content.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:
Så chancen er ikke stor for at de banner mig for duplicate content fordi html er ens på flere sider.

Tag du det helt roligt - html og css er ikke på nogen måde duplicate content.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 07:35

@lVictor  Kan ikke andet end at give Thomas ret - det er noget sludder.

Google er ikke dummere end at der kun bliver kigget efter tekst. Hvis vi alle skulle lave et nyt design for hver ny side vi ville udgive, tror jeg sku ikke at der ville være så meget indhold på nettet som der er i dag.

Man kan også benytte et design, som også bliver benyttet på mange andre websites, uden at være bekymret.

Google er en tekstjunkie, og så længe at du skriver noget god unik tekst på hver side, samt ikke har et CMS-system der laver en masse dobbeltsider af sig selv, skulle alt være fint - det skulle da lige være hvis andre begynder at stjæle dine tekster.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 13:55

Godt :)

Tak for svarene alle sammen :D

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:07

Ja, jeg er lidt syg for tiden og tænker ikke klart. Du har ret i at CSS og HTML ikke er duplicate content i en grad. 
MEN; hvis hvert HTML dokument indeholder stylesheets for sig selv inde i HTML filen og det er det samme stylesheet der bliver brugt på alle HTML sider så er det duplicate content. Det jeg prøvede at komme frem til at man skal adskille HTML og CSS i hvert deres filer. Set fra Googles øjne er der intet forskel og der er ikke duplicate content lige meget hvordan man sætter HTML sider og Stylesheets op, men set fra udviklerens side er der meget forskel. Det er bare det. :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)