Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste linkkataloger?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)

SEOMylink.dk har jeg haft gode erfaringer med, på trods af de har partnerlinks, og den anmeldelse i har hivet frem.

Jeg har ikke noget andet motiv for at poste SEOMylink.dk.

Jeg kunne lige så godt have postet welink.dk som også er godt linkkatalog, og jeg skrev generelt RSS katalogerne - dem har jeg faktisk rigtig god erfaring med.

Jeg har ingen steder kaldt det for Danmarks bedste linkkatalog.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:46

Nu spørger han efter de BEDSTE linkkataloger.. i overskriften. Du nævner så ET katalog, som du tilfældigvis får en masse god linkjuice ud af , at promovere. Det muligt det bare er et tilfælde, og seomylink.dk, er det bedste katalog du kender i DK.

Jeg ville nu bare give trådstarter en hjælpende hånd, som vi nu gør her på Amino

Igen, hvad er det med SEOmylink.dk, der gør det til en af de bedste kataloger i DK ?

Jeg er overhovedet ikke ekspert, så det kan være du ved noget jeg ikke ved. Jeg henviste blot til dem, som jeg kender som eksperter og deres blogs, så trådstarter kunne lære noget relevant, når han nu har brugt sin tid på at stille et spørgsmål og prøve at lære noget SEO. Så hans forretning kan gå godt og han kan blive en glad mand

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:47

Hej Casper

Fair nok hvis det er din mening er det jo helt iorden at du smider linket. Måske vi andre var lidt hurtige i spyttet til at konkludere dets ligegyldighed, det virkede bare mere som et link-post end reel hjælp til trådstarter.

Men fint at du lige skriver tilbage og udreder sagen, så må læserne tolke og vurdere de forskellige indlæg og forslag efter egen evne :)

MVh. Lars

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:52

Nu er Amino også en af de bedste steder at placere sit link. Hvilket kan ses her i tråden.

Nå, jeg er ude herfra. Jeg håber trådstarter trods alt fik lidt ud af det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:11

Casper:

og jeg skrev generelt RSS katalogerne - dem har jeg faktisk rigtig god erfaring med.

Måske du så skulle hjælpe trådstarter med at forklare kort hvad det er, hvordan det bruges og hvor de findes - evt. links? Det ville give mening. seomylink tror jeg vi har fanget, du har linket 3 gange til det :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:22

Naturligvis, jeg har lavet et indlæg om det. Der dukker flere RSS kataloger op længere nede i tråden :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:06

Jimi Hove:
"

Jeg kan se at kataloget er blevet lidt bedre siden de skrev deres vurdering. Men alle deres partnerlinks, betyder at linkværdien siver ud af kataloget, i stedet for at berige dem der tilmelder sig. Så at kalde det Danmarks bedste linkkatalog, er nok en tilsnigelse af de større

Trådstarter efterspurgte ikke kun kvaliteten, men også hastigheden på godkendelses processen. Her tror jeg nu at Caspers link sniger sig foran f.eks. dmoz Geeked

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 01:53

Hej Jesper,

Generelt set synes jeg, at blandt de bedste kataloger er dem, der administreres af Claus Heinrich og William Atak.

De to herrer går meget op i deres kataloger og arbejder på at holde dem fri for spam, links af lav kvalitet og dårligt skrevne tilmeldinger. Det betyder, at katalogerne ikke pludselig mister værdi, fordi de linker ud til alt for mange skodsider.

Eksempler på deres kataloger er Advertise.dk og danskelinks.dk.

I ovennævntes kataloger er der dog ikke altid lynhurtig godkendelse, netop pga. deres grundighed.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:57

@Nikolaj :

Jamen så vælg du bare seomylink.dk frem for dmoz.

@Jesper :

Her en video fra Thomas Rosenstand angående linkbuilding :

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)