Det er udviklet i Joomla, som jeg også har skrevet :) |
Hej kimedia.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener, gider du uddybe?
Venlig hilsen
Peter
Det er udviklet i Joomla, som jeg også har skrevet :) |
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene
Hej kimedia. Jeg forstår ikke helt hvad du mener, gider du uddybe? Venlig hilsen Peter |
Hej Carsten. Tak for dine råd. Vi må lave lidt tilrettelser. Hav en god dag. Mvh Peter |
Hej Peter.
Rigtig flot site, det er overskueligt og stilrent.
I har rigtig mange konkurrenter i branchen, hvordan ville i overleve?
Mvh. Thomas De Oliveira 28 770 945
|
Ville i så tage penge for at udvikle Joomla til virksomheder og private? |
Jeg syntes bare ikke den passer ind, når der nu også er et kontakt punkt i topmenu.
|
Hej Martin. I princippet er joomla jo udviklet, men ja vi vil tage penge for at sætte et site op i joomla og for at udvikle ekstra moduler. Mht. grafik vil vi skræddersy templatesne efter kundens behov. Mvh Peter |
Hej Thomas. Tusind tak! Vi er udemærket klar over der er mange aktører på markedet, men vi mener selv, at vi kan tilbyde en højere kvalitet, både design og kode mæssigt til iværksættere og mindre virksomheder. Om vi overlever, vil tiden vise, men jeg har en god fornemmelse i maven, så forhåbenlig går det. :) mvh Peter |
Hej Web360 På forsiden har du knapper til CMS - Webshop - Design og HTML CSS de linker alle sammen til en og samme side "/produkter" - jeg ville overveje at lave en side til hver kategori og komme med eksempler på opgaver i har løst under den respektive kategori. M.v.h. www.Golfshoppen.com Altid gode tilbud på golfudstyr |
Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk
Hej Peter web360 En ide kunne også være at hjælpe jeres kunder med Analystics - SEO og evt. Adwords. M.v.h. |
Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk