Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Både fra Kina

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg synes at bådene lyder som en rigtig god ide. Der er mange der importerer ATV´ere, Crossere og lignende, men få importerer både, hvilket vi kan se her i auktionsfirmaet.

Jeg arbejder for et auktionsfirma og kan være behjælpelig med at få afsat både og diverse andre varer. Vi har på vores auktioner op til ca. 2500 besøgende og mellem 1000 og 1500 bydende. Vi har et køberkartotek på ca. 15.350, der er tilmeldt til både at kunne både over nettet og på auktionen. For flere informationer, mail mig på jf@damb2b.com eller se vores hjemmeside www.damb2b.com / www.dam-auktion.dk . Auktionerne er i Stoholm (Jylland) og i Silkeborg, samt konkursauktioner over hele landet.

Med venlig hilsen

Jesper Faurskov

Dansk Auktion og Maskinsalg A/S

Skalmstrupvej 3A, 7850 Stoholm  

Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:07

Ja der skulle have stået "byde over nettet og på auktionen", tror jeg havde stirret mig blind på bådene...

Mvh

Jesper

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 01:14

Hej

Du skal være meget velkommen til at sætte dem til salg på www.kafiauktion.dk , det er en ny auktionsside på nettet og det er gratis at sælge.

Vi importere selv en del fra Østen, så vi kan sagtens have dem på lager og sørge for afsendelse, reklamationer osv.

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:06

Hej - www.alibaba.com her er alt mellem himmel og jord.

men det er en rigtig god ide, at kende en dansk forbindelse derude - har været der / faldt i klørene på noget mafia halløj (slap dog ud af det, men pas på)

Hvis jeg skal arbejde med Kina - så er det med en lokal-kendt dansker som dig.

De der både er meget fine - har overvejet det, sammen med nogle forskellige Boggy og go cars - der kan køre 160 km/t. og som er lovlige på vejene i dk.

Nu er det således, at mere end ½delen af de penge der afregnes for varer i Kina (specielt for små el-art. som mobiltelf.) ender med at være spildte, hovedparten er f.eks. annoncørrene på alibaba.com er svindlere - så jo, benyt en dansk forbindelse.

mvh

Beno

Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:25

Lyder som noget meget interessant, men har du lidt mere beskrivelse og priser + billeder?

Filip 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)