Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Både fra Kina

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminobrugere,

I kender mig ikke, jeg er helt "ny" på amino, men glæder mig til at høre fra jer.

Jeg bor i Kina og har igennem de sidste par år kigget på et par fabrikker der laver nogle knaldgode små motorbåde. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle i forummet der har en interesse i de glasfiberbåde fra Kina. De bliver leveret med Japanskbyggede Yamaha udenbordsmotorer, og er lige til at sætte i vandet. Jeg har ikke sendt både til DK endnu, og da jeg bor i Kina er det lidt svært at få startet på noget salg.

Den mest interessante båd er en 16'' speedbåd med plads til 6 og en 60 HK motor, men der er flere større modeller også.

Mvh,
Stephan

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 15:39
Hej Jørgensen

Du er velkommen til at sende noget info. til mig.

Hvor i Kina holder du til ?.

Jeg køber selv vare i det sydlige, nærmere i Shenzhen og Hong Kong.

Mvh. Jan Sørensen

Tilmeldt 27. Oct 06
Skrevet kl. 09:18
Hej Jan,

Jeg bor i Beijing, men rejser en del i øst og sydkina. Jeg sender dig nogle billeder og priser per email. Bådene er 16'', 18'' og 22'', alle med Yamaha. De kan alle indføres privat, men kommercielt set er det 16'' der er mest interessant da den er CE-godkendt.

Mvh,
Jørgensen

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 17:44
Hej Jørgensen

Du må godt sende billeder med mere på e-mail til mig.

Jeg har ikke modtaget noget endnu.

Mvh. Jan

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 19:12
Også til mig tak
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 19:42
Lyder spændende, årstiden er måske ikke lige til det, men sidder allerede og tænker net auktioner, der bliver solgt så meget kina import allerede, både motorcykler, 45 knallerter, crossere osv.  men har aldrig set både :-) Intressant tanke syntes jeg :)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:57
Hej Jørgensen CN

Jeg var selv i kina for nogle måneder siden. Jeg blev forbavset over kvaliteten af deres produkter. Jeg må sige jeg ikke kikkede på både, men derimod køkkener fra Acuma. Men hvis bådene har lige så god kvalitet som de køkkener jeg så på, er det da anbefalings værdigt.

Tilmeldt 27. Oct 06
Skrevet kl. 07:47
Auktioner er nok en god idé når båden ligger i DK og kan beses inden man byder, det er trods alt en større udskrivning, men tak for forslaget, kan sagtens følge dig! Et andet problem er at jeg bor i Kina og ikke har lager osv, så der skal en samarbejdspartner med ind over for at lukke handlen.
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 10:25
Hej Stephan,

Kunne godt tænke mig at høre mere om de både du kan tilbyde.

Har du nogen billeder?

cheers
Thor

Tilmeldt 27. Oct 06
Skrevet kl. 10:42
Dato: 29-10-2006 19:56:45
Forfatter: Mr. Aarup
Hej Jørgensen CN

Jeg var selv i kina for nogle måneder siden. Jeg blev forbavset over kvaliteten af deres produkter. Jeg må sige jeg ikke kikkede på både, men derimod køkkener fra Acuma. Men hvis bådene har lige så god kvalitet som de køkkener jeg så på, er det da anbefalings værdigt.

Hej Mr. Aarup

Ja, der er kommet mange kvalitetsprodukter på markedet de sidste par år, og jeg er ikke i tvivl om at det vil være en god forretning at indkøbe køkkener i Kina, men kabinetterne fylder jo godt til, så fragtprisen per enhed vil da være relativ høj, eller?

BÃ¥dene er i en fin kvalitet, der hvor du kan se forskellen fra dem og bÃ¥de fra Europa og USA er typisk i de smÃ¥ detaljer sÃ¥som  alulisterne til vindspejlet der er skÃ¥ret af en smule groft.. dvs med en hjælpende hÃ¥nd formÃ¥r de at fÃ¥ den sidste finish med. BÃ¥dene bliver i dag eksporteret primært til Australien, stort set intet til Europa, endnu :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)