Hejsa Jeg blev i dag kontaktet af PIXmania som havde et godt tilbud til mig. De ville enormt gerne sælge mine varer gennem deres store webshop, da de ikke har nogen leverandører, som sælger den type varer, som jeg sælger. Det lyder jo umiddelbart godt, men det var selvfølgelig ikke gratis. De skulle have 12% af salget, samt 39 euro om måneden, for salg i ét land. Herefter ville det koste 10-20 euro ekstra pr. land jeg ville sælge til. Det er umiddelbart nogle okay priser for mig, så længe de får solgt mine produkter. Er der nogen som har erfaringer som leverandør til PIXmania? Jeg har på Amino kun kunne finde nogle gamle indlæg fra 2007 hvor det drejede sig om at være kunde hos PIXmania. Jeg har godt nok aldrig prøvet, at jeg skulle GIVE penge til en af mine forhandlere, for at de skulle sælge mine varer. Det ville ellers være fedt, hvis jeg også fik penge af distributøren for at sælge deres varer Er det umiddelbart en god idé at indgå sådan et samarbejde? |
Da startomkostningerne er så beskedne, ville jeg ikke tøve ét sekund med at sige ja tak.
Du skal selvfølgelig lige tjekke at det ER Pixmania du er i kontakt med, læse "det med småt" osv.
Start med et land eller to og udvid hvis de rent faktisk kan sælge skidtet :-)