Hej Jeg har hørt at hunde har en særdeles præventiv virkning mod indbrud der er bla politi trænede hunde hunde som ikke lige bestod sidste test. en alernativ løsning preben |
Hej Mira.
Det du har brug for et en seriøs rådgivning om hvordan du bedst sikrer din virksomhed. Alt efter hvilke varer du har på lageret og i din butik vil der fra forsikringselskabet være krav om at din sikring skal svare til en bestemt klasse i skafor. Dette kan du se i din forsikringspolice. Skafor betegnelsen fortæller hvor store krav der er til sikringen af dine døre, vinduer og andre adgangsveje.
Det bedste du kan gøre er at bestille et gratis og uforpligtende sikkerhedstjek hos en seriøs udbyder af sikringsudstyr. Måske kræver dit forsikringsselskab at din alarm skal sende besked til en kontrolcentral, måske ikke. Alt dette kan en seriøs sikringskonsulent rådgive dig om.
Du skal være opmærksom på at et alarmanlæg hvor man betaler leje ejes af alarmfirmaet, og øjeblikkelig tages ned hvis betalingen udeblir. Såfremt du køber anlægget, hvilket du kan hos mange seriøse sikringsfirmaer, heriblandt mit eget, ejer du anlægget og betaler kun engang for anlægget. Over en årrække bliver det meget dyrere for dig at leje end at eje sit anlæg.
Men foruden at sikre din virksomhed mod indbrud, er der også mange andre risici du ogå bør have en seriøs rådgivning om såsom brand, butikstyveri, internt tyveri af ansatte også kaldet svind, hvordan man kan forebygge arbejdsulykker og erhvervsrelaterede sygdomme.
Du må gerne kontakte mig hvis du ønsker lidt gratis rådgivning og et gratis sikkerhedstjek.
Du kan se mere på min hjemmeside: http://www.Nr1-Security.dk
med venlig hilsen
Anders Mikkelsen
nr1