Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alarm anlæg søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har hørt at hunde har en særdeles præventiv virkning mod indbrud der er bla politi trænede hunde hunde som ikke lige bestod sidste test.

en alernativ løsning

preben 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 13:30

Hej Mira.

Det du har brug for et en seriøs rådgivning om hvordan du bedst sikrer din virksomhed. Alt efter hvilke varer du har på lageret og i din butik vil der fra forsikringselskabet være krav om at din sikring skal svare til en bestemt klasse i skafor. Dette kan du se i din forsikringspolice. Skafor betegnelsen fortæller hvor store krav der er til sikringen af dine døre, vinduer og andre adgangsveje.

Det bedste du kan gøre er at bestille et gratis og uforpligtende sikkerhedstjek hos en seriøs udbyder af sikringsudstyr. Måske kræver dit forsikringsselskab at din alarm skal sende besked til en kontrolcentral, måske ikke. Alt dette kan en seriøs sikringskonsulent rådgive dig om.

Du skal være opmærksom på at et alarmanlæg hvor man betaler leje ejes af alarmfirmaet, og øjeblikkelig tages ned hvis betalingen udeblir. Såfremt du køber anlægget, hvilket du kan hos mange seriøse sikringsfirmaer, heriblandt mit eget, ejer du anlægget og betaler kun engang for anlægget. Over en årrække bliver det meget dyrere for dig at leje end at eje sit anlæg.

Men foruden at sikre din virksomhed mod indbrud, er der også mange andre risici du ogå bør have en seriøs rådgivning om såsom brand, butikstyveri, internt tyveri af ansatte også kaldet svind, hvordan man kan forebygge arbejdsulykker og erhvervsrelaterede sygdomme.

Du må gerne kontakte mig hvis du ønsker lidt gratis rådgivning og et gratis sikkerhedstjek.

Du kan se mere på min hjemmeside: http://www.Nr1-Security.dk

med venlig hilsen

Anders Mikkelsen

nr1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

Hej

Du skal spørge dit forsikrings selskab  om hvilken klasse du er forsikret i/ eller skal forsikres i  og så fortæller de dig også  hvor meget sikring du skal have.   Det afhænger fuldstændig at hvor meget du har varer for og af selvrisiko - let omsætlighed osv.

Men  hvis du vil gøre det svært for tyven  kan du sætte  en tåge kanon op  så  løber de ikke med så meget :)    - sådan koster ca 5.000kr  -  jeg har en demo  du kan købe for 2500,00  hvis du syntes du har behov     (Ib Nielsen 40 84 51 83 )

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 00:21

Hej Mira.

Endnu engang lad være med at binde dig op på en månedlig betaling, det bliver alt for dyrt i det lange løb. Du kan købe et kvalitets alarmanlæg incl. tågekanon for ca. kr. 8 - 10.000,- og anlægget er dit, du kan straks afskrive anlægget fuldt ud skattemæssigt. Og så betaler du et lille månedligt beløb for at være opkoblet på vores alarm central. Men er du sikker på at du har styr på andre risici der kan true din virksomheds eksistens. hvad med dine data, hvis Edb udstyret stjæles eller virksomheden brænder? Eller har du tænkt over hvad det koster i sygedagpenge, behandlingsudg. mv. hvis en medarb. bliver udsat for røveri i din butik. jeg vil ikke male fanden på væggen, men det er klogt at have gjort sine overvejelser. Alt dette kan en dygtig sikringskonsulent rådgive dig om. Du skal bare vide at en sygemeldt medarbejder efter et røveri i gennemsnit koster en virksomhed kr. 100.000,-  Nogle kommer aldrig tilbage i arbejde. Men tilbage til alarmanlægget så kan du som skrevet få et fornuftigt anlæg for kr. 10.000,- kr. som du herefter vel og mærke ejer.

Hvis du har noget du vil have uddybet eller spørge om må du gerne ringe til mig på tlf. 20848486 eller du kan læse mere om hvad jeg kan tilbyde dig på min hjemmeside: http://www.Nr1-Security.dk

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1 Security

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)