Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du den rigtige idé, så har jeg kapitalen...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg søger en forretningspartner, som har den helt rigtige forretningsidé/-produkt, men som mangler en partner, som har kapital, råd og er en dygtig sælger.

Din branche er ikke afgørende... det jeg søger, er en M/K, som vil noget stort, og som virkelig brænder for og tror på sin idé. Til gengæld kan jeg tilbyde, at vi stifter et fælles selskab, hvor vi sikrer dig løn under udviklingsfasen, ligesom jeg kan finansiere evt. anlægsinvesteringer. Jeg kan - udover kapitalen - også tilbyde at sælge idéen til de potentielle aftagere, for jeg mener egentlig, at jeg er en rigtig dygtig sælger. Endelig mener jeg også at have en ret god næse for, hvilken vej, der er den rigtige at gå.

Jeg tænder især på idéer/produkter, som har et meget stort potentiale.

Det er selvfølgelig ufattelig vigtigt, at vi passer sammen rent kemisk. Derfor fortæller jeg her lidt om mig selv:

Jeg startede som selvstændig i en alder af 20 år. Jeg har altid haft mange forretningsidéer, som skulle prøves af. Selvsagt skulle nogle gå galt (uden at jeg dog tabte mange penge), men det vigtigste var selvfølgelig, at jeg rejste mig igen. Da jeg var 28 år ramte jeg den helt rigtige branche, og havde sågar tilmed økomisk succes. Nu er det gået godt i 3 år, og med tiden er jeg blevet lidt mere magelig. Jeg slider ikke så hårdt idet mere, for forretningen passer stort set sig selv. Jeg er 31 år, gift og har foreløbig 2 børn. Jeg bor i Århus.

Skriv til mig, så vi kan vurdere, om vi kan udrette noget STORT sammen.

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:35
Hej alle,

Mange tak for de utrolig mange henvendelser, jeg har fået. Jeg prøver lige nu at finde hovede og hale i de mange henvendelser. Nogle har været virkelig interessante, mens andre ikke lige passer til mit investeringsønske.

Derfor vil jeg lige præcisere, hvad det er, jeg ønsker at investere i:

Du sidder sikkert som lønmodtager i dag, men har en kæmpe iværksætter i maven. Du har gennemtænkt din idé, og du mener, at Verden simpelthen står og mangler lige præcis dit koncept/produkt. Du ved, at såfremt du "springer ud i det", så skal der knokles "konstant", for det kræver det jo, hvis en ny idé skal lanceres. Intet kommer nemt, og især ikke noget, hvor man ønsker at revolutionere markedet. Derfor skal du også være forberedt på mange "afslag".

Det føromtalte skræmmer dig måske ikke, men det som holder dig tilbage er nok, at det kræver en del penge at komme ordentlig igang. Måske går der 2 år før der kan begynde at komme indtægter, og du har måske nogle daglige udgifter, som du ikke kan lave om på (familie, børn, institutioner, husleje osv). Så pludselig skal der altså bruges måske ½ mio eller mere før der begynder at komme en eneste krone ind på kontoen igen.

Her kan jeg komme på banen. Hvis jeg også virkelig tror på dig og dit revolutionerende koncept, er min plan at investere uden nogen sikkerhed andet end en ejerandel af virksomheden. Ud over at jeg kommer med penge, har jeg også en god forretningssans, så jeg kan helt sikkert sparre en del omkring selve driften og udviklingen af virksomheden.

Dog starter jeg nok kun med at investere i én virksomhed, så idéen skal være HELT rigtig. Og det skal du også.

Såfremt du tror på, at du og din idé passer til ovenstående, vil jeg meget gerne høre fra dig. Men ønsker du "blot" kapital til at starte endnu en internet tøjbutik, blomsterforretning eller lignende (og al mulig respekt for disse forretninger, for de kan meget vel være meget spændende og indbringende), er jeg ikke den rigtige. Der SKAL være tale om noget revolutionerende, som konkurrenterne ikke lige kan have parat om en uge.

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:07
Jeg har ideen.. Men den ´s timing er her og nu. Den er billig og nem at producerer . Det er et motions redskab til kontormus imens de sidder og arbejder. Interesseret ?

Oliver
Dato: 02-11-2006 21:35:01 Forfatter: Jan
Hej alle,

Mange tak for de utrolig mange henvendelser, jeg har fået. Jeg prøver lige nu at finde hovede og hale i de mange henvendelser. Nogle har været virkelig interessante, mens andre ikke lige passer til mit investeringsønske.

Derfor vil jeg lige præcisere, hvad det er, jeg ønsker at investere i:

Du sidder sikkert som lønmodtager i dag, men har en kæmpe iværksætter i maven. Du har gennemtænkt din idé, og du mener, at Verden simpelthen står og mangler lige præcis dit koncept/produkt. Du ved, at såfremt du ''springer ud i det'', så skal der knokles ''konstant'', for det kræver det jo, hvis en ny idé skal lanceres. Intet kommer nemt, og især ikke noget, hvor man ønsker at revolutionere markedet. Derfor skal du også være forberedt på mange ''afslag''.

Det føromtalte skræmmer dig måske ikke, men det som holder dig tilbage er nok, at det kræver en del penge at komme ordentlig igang. Måske går der 2 år før der kan begynde at komme indtægter, og du har måske nogle daglige udgifter, som du ikke kan lave om på (familie, børn, institutioner, husleje osv). Så pludselig skal der altså bruges måske ½ mio eller mere før der begynder at komme en eneste krone ind på kontoen igen.

Her kan jeg komme på banen. Hvis jeg også virkelig tror på dig og dit revolutionerende koncept, er min plan at investere uden nogen sikkerhed andet end en ejerandel af virksomheden. Ud over at jeg kommer med penge, har jeg også en god forretningssans, så jeg kan helt sikkert sparre en del omkring selve driften og udviklingen af virksomheden.

Dog starter jeg nok kun med at investere i én virksomhed, så idéen skal være HELT rigtig. Og det skal du også.

Såfremt du tror på, at du og din idé passer til ovenstående, vil jeg meget gerne høre fra dig. Men ønsker du ''blot'' kapital til at starte endnu en internet tøjbutik, blomsterforretning eller lignende (og al mulig respekt for disse forretninger, for de kan meget vel være meget spændende og indbringende), er jeg ikke den rigtige. Der SKAL være tale om noget revolutionerende, som konkurrenterne ikke lige kan have parat om en uge.

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:17
Hej Igen,

Okay det  er noget revolutionerende du vil have , så har jeg også det.

En økologisk vækst måtte på rulle til roser og jordbær planter.( andre Planter ) Både til private og erhver.

Man ruller tæppet ud hen over jordbærplante rækken. trækker planterne op af de hulle jeg har lavet i måtten. Så tilsætter man vand og alle de bedste ting går til planten og den holder 80-100 % af ukrudtet væk,så de dejlige røde jordbær holder sig smukke og med den eneste rigtige smag , som man husker den fra gamle dage. En total opfindelse hvor jeg kan garanterer at ikke andre har den, da patentet på maskinen der har lavet det er i familien.

Min tanke var at gå til store udlandske virksomheder men hvis du har evnerne kan det måske blive os.

Oliver

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:57
hmmm... lidt skeptisk. en der ligefrem smider kapital ud til den bedste ide.. Er der ikke et område som du mener du bør holde dig til?
Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:35
Jeg har brug for en person der selvstændigt kan tage sig af salgsdelen på www.biz4sale.dk, og hører gerne om det er noget du kan løfte.

Du kan kontakte mig på telefon 22406391. eller mail info@biz4sale.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)