Hej Alle. Jeg er ved at få en webshop op at køre, men mangler nogle flere produkter at have sammen med de nuværende produkter. Jeg har overvejet at finde en leverandør uden for DK men indenfor EU. Er der nogen af jer som ved om der bliver pålagt moms når man får det sendt fra en udenlandsk leverandør? Jeg vil meget gerne hvis nogen kender en evt leverandør i DK med dropshipping som har vare inden for tøj og mode. Hører også gerne fra jer ang. firmaer i EU med de samme varer? Ser frem til at høre fra jer. |
Dropshipping
"Jeg vil meget gerne hvis nogen kender en evt leverandør i DK med dropshipping som har vare inden for tøj og mode. Hører også gerne fra jer ang. firmaer i EU med de samme varer?"
det har han gjort Thomas :) |
Hej Thomas Jeg beskrev at jeg godt kunne tænke mig at få fat i leverandører der har produkter indenfor tøj og mode. Jeg sælger i forvejen galla- og cocktailkjoler men vil gerne har flere produkter at vælge i mellem. /Anders |
Jeg kan ikke andet end at beklage
Hvor mange produkter har du i øjeblikket?
Mvh. Thomas De Oliveira 28 770 945 |
Jeg har et udvalg på omkring 25 forskellige kjoler, men de er bestilt hjem til eget lager. Jeg vil dog helts undgå selv at skulle have lager, både pga. plads og likviditet, så derfor leder jeg efter leverandører som kan hjælpe mig i denne situation. |
Så kan du jo stå med et problem, hvis kunden bestiller to forskellige vare som ikke kommer fra den samme leverandør, og så to forskellige leverandører sender to pakker ud. Når kunden får den første pakke ville han sikkert tænke hvorfor får jeg kun et af de produkter jeg har bestilt, og kunden ville nok ringe og virke utilfreds? Jeg ved det ikke, men har selv tænkt tanken.
JEG personligt ville ikke bestille fra en webshop hvis der kom flere forskellige pakker, det ville jeg syntes var dårlig service. Men hvis du kan få det løst så du kan yde en billig fragt, og ikke med alt for mange pakker, tror jeg på projektet :-)
Mvh. Thomas De Oliveira 28 770 945
|
play.com.. de sender alle vare i hver deres pakke, de sælger som bare fanden ?:) Mener også jeg fik 2 pakker fra 1 wupti ordre, og de klare sig vist også ok:P? |
Det er meget normalt at varer kommer flere forskellige steder fra. Sidst jeg købte hos wupti.com, kom der to pakker, kan ikke se problemet i det, men i har måske andre oplevelser? |
Det er meningen at alle varer skal komme samme sted fra, så dermed håber jeg at eliminere problemet med flere pakker. Det er også derfor jeg seriøst søger efter leverandør, for de produkter jeg har nu er jeg meget tilfreds med, men der er ikke mulighed for dropshipment. |