Dato: 23-11-2006 11:42:46 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 23-11-2006 11:31:22 Forfatter: alsc
Nu er jeg en af dem, der har investeret i E-pusher og det ser godt ud. Desværre er kopisikringen blevet en kæmpe irritation for mig.
Jeg bestilte gennem Saxo.dk og efter en masse problemer, så får jeg et link tilsendt til min arbejdsmail. Jeg henter E-pusher og nu er alt fint. Da jeg så sender den hjem til mig selv og vil åbne den begynder Acrobat at brokke sig. Fint nok. Det var forventet, så jeg aktiverer det der nu skal aktiveres, installerer diverse og regner nu med at jeg kan læse min private version derhjemme.
Det kan jeg bare ikke - noget med at jeg skal installere det samme software på min arbejdsmaskine som på min private. Hvad er nu det for noget bavl?
Martin, jeg siger ikke at det er din skyld, men den begrænsning, der er lagt på, har gjort at jeg ikke kan læse bogen derhjemme som ellers var planen og jeg er åbenbart ikke teknisk nok til at komme udenom via den metode, som burde bruges. I sådan en situation er jeg jo fristet til at finde et program, der kan åbne op for PDF''en, så jeg kan læse den derhjemme, men det bør jo ikke være nødvendigt.
Har du et tip?
Hej Alsc
Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse med min bog. Jeg har outsourcet den del af mit arbejde til www.publizon.dk som er de største kapaciteter på det felt i Danmark. De bruge Adobes eget Digital Rights Management software, så det er vel det nærmeste man kan komme en standard. Hvis du sender mig en mail, så skal jeg forsøge at hjælpe dig.