Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at starte som selvstændig "havemand"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Jeg har lige nogle spørgsmål til jer.

Jeg overvejer nemlig at starte eget firma med robot plæneklippere. Det går i al enkelthed ud på at jeg vil købe nogle robotplæneklippere, og tilbyde private og firmaer at få deres græs klippet.
Jeg havde tænkt mig at starte i Mariagerfjord området hvor jeg selv bor.

Tror I at der er et marked for græsslåning med robotplæneklippere?

Mvh.

Anders

Mit navn er Anders og jeg er 24 år gammel.

Jeg går med ideen om at starte eget firma op, og håber du kan hjælpe!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:54
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dem som vil have sådan en robot-klippe-fætter, de køber den, fordi det er en fed gadget. Og tvivler på med de priser de er nede i efterhånden, at folk vil leje dem fremfor bare selv at købe dem.

Dertil kommer at mange større firmaer ofte selv har viceværter eller gartnere ansat, til at fikse den totale løsning.

Så et godt råd ville måske være, at fokusere på en ny ide, hvor potentialet er større...

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 11:19

udover at det er langt nede i pris så kræver en robotplæneklipper jo også at der er en ledning gravet ned langs med kanten af plænen så den ved hvor den skal stoppe. Så jeg tror at omkostningerne og tiden du skal bruge vil måske være bedre brugt på at lave arbejdet manuelt, så kan du jo også tilbyde alle de andre ting som haveejere har brug for, grave bede op, rive blade samme, beskære, plante osv osv. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)