Jeg er selvstændig og har en konsulentvirksomhed med to medarbejdere. I denne, er jeg desuden i dialog med en 54-årig tidligere kollega. Eva (som hun hedder) er en struktureret koordinator, en præsentabel dame og er meget dygtig til salgsaktivitet - f.eks. messedeltagelse o.l. Jeg vil rigtigt gerne ansætte Eva, da en hjælpende hånd til noget nær alt, ville være dejligt. Jeg har dog ikke mulighed for - rent økonomisk - at ansætte hende fuldtid. Eva er p.t. ledig og reglerne for fleksible dagpenge i forbindelse med deltidsansættelse er desværre temmelig utilfredsstillende for såvel arbejdsgiver som -tager, så er der nogen af jer Amino'er der kunne tænke jer at indkøbe en mental overkapacitet til en billig penge to eller tre dage per uge? Så kan vi jo dele! Hvad kan hun?: Lettere bogføring - struktur (!) - salgsarbejde - kommunikation - opdatering af hjemmeside - besvarelse af telefon - køre ærinder - ad hoc sekretærarbejde og meget andet Jeg er yderst fleksibel med tidspunkter på dagen hvor jeg har brug for hjælp, så du kan vælge, noget nær frit. Giv lyd, hvis du har behov for hjælp - eller hvis du kender nogen, der kender nogen. Send gerne dit telefonnummer eller email. Mette Arnold - Arnold & Ulv |
Hej Mette
Jeg kunne måske være interesseret i et par dage - med møde booking og lidt sekretær arbejde
mvh
Ib Nielsen
40845183